buitenvoliere gezocht

Gestart door tup en joep, mei 02, 2007, 19:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tup en joep

aangezien ik straks ga verhuizen en dan een huis met mooie grote tuin heb
ben ik op zoe naar een buitenvoliere met nachthok
ben dan van plan nog meer parkieten te houden en eventuweel parkieten op te vangen
weet iemand wat dan hoor ik het graag

groeten andrea

Josephine

#1
Ik weet misschien wel een adressje, maar waar woon je ongeveer???

EDIT// ow ik zie het al in je profiel, Vlaardingen, wel een beetje ver weg. Maar ik weet niet of je deze afstand er voor over hebt...
Het gaat om een collega van me moeder, die heeft een voliere en die wil hij weg doen. Ik zal het vanavond even met me moeder er over hebben, vragen of de voliere er nog is.

Ton

wat zoek je? een aluminium of een houten?

Mars

Kun je er niet beter zelf een bouwen? Dat is veel goedkoper dan een standaard voliere kopen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

tup en joep

Citaat van: Ton op mei 02, 2007, 21:49:18
wat zoek je? een aluminium of een houten?

het maakt niet zoveel uit als het een houte of aluminium is
als het maar goed geschikt is voor parkieten
zodat ik ze met enige aanpassingen ook in de winter kan buiten houden

Citaat van: Mars op mei 03, 2007, 13:46:20
Kun je er niet beter zelf een bouwen? Dat is veel goedkoper dan een standaard voliere kopen.

Groeten Marcia

weet niet zo goed hoe ik zelf een foliere kan bouwen zijn er ergens tekening te krijgen??

Caradow

Je kunt bij de meeste volierebouwers kant en klare panelen kopen die je als bouwpakket in elkaar kunt zetten. ik zou persoonlijk gaan voor een aluminiumvoliere, daar deze onderhoudsvrij zijn. Maar alu is wel weer p[rijziger dan hout dacht ik... Je kunt natuurlijk altijd op marktplaats kijken, daar staan ook vaak vele volieres te koop.

Wanneer je een goed nachthok hebt, is er gene probleem om ze in de winter buiten te houden. of nachthok is zelfs ene groot woord... zolang ze goed beschut kunnen zitten hoeft het niet eens helemaal afgeschermd te zijn. Als ze maar wel een behoorlijke periode hebben kunnen wennen aan het buitenzijn, dan zijn ze zo winterhard (om het even palntachtig te zeggen)

tup en joep

ik zoek nog steeds een buitenvoliere
maar helaas nog steeds niks geschiks gevonden kijk elke dag op markplaats maar helaas er zit niks bij wat ik zoek of het staat te ver weg
nu zitten we er over te denken om er zelf een te bouwen
maar weten niet hoe
is er meschien iemand die dit kan en ons er mee will helpen
we hebben zelf geen ervaring om er een te bouwen

groeten andrea

DarkWolf

Misschien moet je eens naar Ton mailen, die heeft een supermooie buitenvoliere zelf gebouwd.

tup en joep

dit topic mag gesloten worden

ik heb namelijk een hele mooie alluminum buitenvoliere gekocht

groeten andrea

Ingrid

Hoi Andrea,

Veel plezier met je buitenvoliere, maar nog meer plezier met de gevleugelde vriendjes die erin gaan wonen ;).
En op verzoek een slotje *KLIK*.

Groetjes, Ingrid