live beelden vanuit nest slechtvalk

Gestart door *Z*, mei 01, 2007, 23:40:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

He jakkes.. :(

Het is ook zo dat slechtvalken andere vogels eten..
Ik ben helemaal gewend dat vogels gewoon zaadjes eten en geen andere dieren..
Had even niet goed gelezen hierboven :'(

au

ow echt geweldig om te zien, hoe papa de kleintjes voert!

Groetjes,
au

Cropje

Ze liggen altijd lekker tegen elkaar aan, maar nu liggen ze wel erg plat op de bodem... Is dit wel goed?
Er zit een grote valk (weet niet niet of het vader of stiefmoeder is) buiten het hok, maar hij/zij doet niets, alleen wassen...

petra

Volgens mij is dat die indringer....vanmorgen kregen ze in ieder geval nog lekker te eten zag ik.....
Ze krijgen al veertjes...grappig om de groei zo duidelijk mee te kunnen maken hè!!
Groetjes Petra, Koen en Lady

Josephine

Dit keer zat er wel een vogel in!!! Helemaal rechts, achtering in het hoekje, schatig zeg! :-*

Tjilp

Oooh wat worden ze groot zeg!! ;D
ze hoeven niet eens gevoerd worden...ze mogen zelf met "mes en vork" eten :-X

*Z*

pluizenbolletjes krijgen mooie zwarte veertjes :D Super leuk om te zien hoe ze groeien zeg

Tjilp

Citaat van: *Z* op mei 12, 2007, 22:10:17
pluizenbolletjes krijgen mooie zwarte veertjes :D Super leuk om te zien hoe ze groeien zeg

worden deze valkjes nog gevoert??
(ik had ze nog zien eten hoor..maar het kan ook restjes zijn)
er zijn bezorgde berichtje op mp over deze valkjes die verhongeren...
weten jullie daar meer over?

Sonja

Hoi Tjilp,

Gisteren heb ik ze zien eten, de vader zat er naast. ;)

Groetjes, Sonja.

Nadine

Wat leuk!
Ze zittenz ich nu te poetsen!  ;D

Tjilp

Citaat van: Sonja op mei 13, 2007, 00:03:58
Hoi Tjilp,

Gisteren heb ik ze zien eten, de vader zat er naast. ;)

Groetjes, Sonja.

Bedankt Sonja
voor je berichtje...
gelukkig worden ze nog gevoerd!

*Z*


Annika

ik wilde deze link even doormailen naar familie, dus ik eventjes kijken en weinig leven in het hok. Ben ik bezig met het mailtje hoor ik ineens ontzettend kabaal en ja hoor, daar was 1 van de 2 volwassenen met een vogeltje. Nu maar weggeklikt want ik moet zo zelf nog eten ...  :'( ::)

*Z*

Stiefmoeder (s2)  ;D is sinds kort ook de kleintjes aa het voeren en probeert zelf bij de kleintjes te liggen om ze warm te houden, ongelofelijk

au

Hmmm ik dacht ik ga nog es een kijkje nemen...

Maar wat zie ik nu precies? Er ligt er één in een hoekje, er lijkt weinig beweging in te zitten... :( Kan ook niet echt zien of het wel een slechtvalk is of dat het een verdwaalde zieke duif is...

Zijn de jongen al uit het nest?

Was wel benieuwd.

Groetjes,
Au

Sonja

Hoi au,

De vogel die in het hoekje zit, is 1 van de slechtvalken.
Hij ziet er anders uit doordat hij nu zijn donspakje heeft verruild voor heuse veren. :)
Misschien zit de andere ergens anders, waar het niet te zien is, of hij al uitgevlogen is, durf ik niet te zeggen.

Groetjes, Sonja.

au

Bedankt Sonja voor de geruststelling. Had gisteren minuten zitten kijken, maar het beestje bewoog maar niet  :( Maar nu is hij inderdaad foetsie  ::)

Hij zag er in zijn verenpakje wel al mooi uit! voor zover ik hem heb kunnen zien!

Groetjes,
au

lief-hebber

Hallo allemaal.   :)

Zijn ze nu alle twee uitgevlogen?    ???
Gisteren heb ik even gekeken, maar toen zag ik er nog maar eentje.   :-X
Ik kijk nu net weer en nu is alles leeg.   :P

Nou ja, ik merk het wel.   
Groetjes lief-hebber.   ;D

burdlover

gisteren waren het er  2 rond 17:00 volgens mij waren toen dat ze aan het eten waren dus zal vanavond nog maar een keer kijken als ze er nu wel zitten want sinds vannochtend heb ik er geen meer gezien ;)

*Z*

Ze zijn allebei uit het nestje,, ze komen af en toe nog wel in hun hokje om te slapen enz..
Bekijk de forum voor verdere foto's en informatie erg mooi vooral de foto's...