Het is weer zover... Bertus weer ziek

Gestart door Tanja, mei 01, 2007, 15:02:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tanja

Net nu ik dacht dat het wel lekker ging... zat Bertus vandaag weer ingedoken. Tot 1 uur heeft ie niets gegeten. Jakkes!
Dus zojuist maar weer naar de DA. Geen goed teken, ze herkende me nog.
Ze kon op zich niets bijzonders vinden, behalve dan dat ie inderdaad nogal stilletjes erbij zat. Hij liet zich, voor de verandering, ook gelijk pakken, en gaf eigenlijk geen tegengas.
Ze gaat zowieso van de week even overleggen met haar collega's over hoe te handelen, en voor nu heeft ze een spuitje Baytrill gegeven. Gelukkig, ik hoef verder niet te worstelen met een spuitje... De DA stelde voor om gewoon maar 2x terug te komen, voor een vervolgspuitje. Alles om te voorkomen dat ik weer 2x per dag moet worstelen met een vogel die zich niet laat pakken, om dan vervolgens te moeten worstelen om er een spuitje in te krijgen, wat uiteraard niet lukt, om daarna de hele zooi per ongeluk in zijn oogjes te spuiten, omdat ie net zijn koppie wegdraait... Nee, dan rij ik GRAAG een extra rondje!

Nou we zullen wel zien. Het is snotverdikkeme al de 3e keer ... (zag in de computer bij de arts dat ik er op 1 februari was, 1 maart en nu 1 mei.... de interval gaat er wel op vooruit, maar verder????)

I'll keep you posted!
Groetjes Tanja

Sonja

Hoi Tanja,

He wat naar dat het weer niet zo goed gaat met Bertus... :(

Ik ga voor je duimen dat hij heel gauw weer opknapt.

Veel sterkte!

Groetjes, Sonja.

Mars

Wat vervelend Tanja, dit was niet nieuws dat we wilden horen (en daarmee bedoel ik uiteraard niet dat we het niet willen horen, als Bertus ziek is). Ik wens je veel sterkte, houd ons op de hoogte.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

parkietenfan

Hoi Tanja,

Ook ik ben even door priveomstandigheden niet op het forum geweest en lees helaas een hoop nare berichtjes :'(
Wat vervelend weer zeg! Ja als je eenmaal een abonnement hebt lijkt het soms niet te stoppen :'(
Heel veel sterkte met Bertus en ik hoop dat hij snel weer opknapt.

Groetjes
Nathalie

Chicowen

Hej Tanja,

Wat een naar nieuws weer.
En het gestoei met bertus lijkt me ook niks.
Heel veel sterkte en hopelijk is hij weer snel de oude.

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha

Hoi Tanja,

He gets, wat vervelend dat Bertus toch elke keer weer terugvalt.
Wel fijn dat de dierenarts het zo oplost met een spuitje en vervolgspuitjes, dat scheelt veel stress.
Ook hier duimen we voor een goede afloop!!

Sterkte, Hanneke

karin v h

Hallo Tanja,
Wat vervelend dat het maar niet wil met Bertus, dan gaat het even goed en dan gaat het weer mis.
Heel veel sterkte.
Groetjes karin

Caradow

Ook zo'n kwakkeltje...

Syterkte weer Tanja, hop dat bertus er snel bovenop is!

Idske

Heel veel sterkte!!!

Hopelijk is Bertus snel weer opgeknapt!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Scotty - Keecko

Heel veel sterkte met Bertus..!

Ik hoop dat hij snel weer opgeknapt is.
Gelukkig dat hij een spuitje en vervolgspuitjes krijgt, zo heb je inderdaad geen geknoei met medicijnen toedienen..

Beterschap voor Bertus!

Groetjes, Ilse

L.ove


Cropje

Heh wat vervelend!
Heel veel sterkte! En beterschap voor Bertus!

Meltjuh

Agossie die arme Bertus.
Hoop dat hij er snel bovenop is! Succes ermee

Tanja

Nou straks ga ik de 2e prik halen voor Bertus...
Het gaat eigenlijk al weer hartstikke goed met hem... Staat gewoon weer head-bangend in zijn kooi (een pootje op zijn stokje, de andere aan de tralies, en dan hard schudden met het hoofd...) Kletst weer de oren van mijn kop... is dus eigenlijk weer heel levendig.  Vliegt zo nu en dan al weer los en gaat dan ook 'rare dingen' doen. Op onderzoek uit...
OK hij slaapt nog wel aanzienlijk veel, maar gelukkig er is weer leven in de brouwerij...  ;D
Ben benieuwd of de DA straks weer zo makkelijk Bertus te pakken gaat krijgen  ;)

Mars

Fijn om te horen dat het al stukken beter gaat.

Sterkte ermee.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Trippy

inderdaad fijn dat het weer beter gaat  :)

Heel veel succes bij de DA

Sterkte