Fotoalbum Paswoord kwijt.......

Gestart door Triesja, april 24, 2007, 16:24:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triesja

Hallo!!! :)

Ik kwam weer eens kijken en ik wilde ook foto's uploaden... Maar nu ben ik al een tijdje aan het proberen met mogelijke paswoorden van mij maar ik kom er niet in..... Heeft een van de moderator's een idee voor mij....

Mijn profiel was "http://album.parkietenweb.nl/profile.php?uid=87" hier te vinden.

al vast bedankt,
Triesja

Annika

de oude pasworden ed doen het niet meer. Zoek even onder de zoekfunctie, misschien kom je dan tegen wat je zoekt, ik weet niet of ik het hier zo neer mag zetten ... ?

Triesja

Dus eigenlijk zeg je dat het profiel niet meer bestaat en ik een nieuw profiel moet aanmaken???? want ik kom er helemaal niet op namelijk, dus zoeken kan niet.....

Chicowen

Hej Triesja,

Dit bericht is enige tijd geleden op het forum geplaatst.

Citaat van: Jorijn op maart 23, 2007, 17:53:02
De albums zijn weer open.

Bij het bekijken van de albums zal er gevraagd worden om een gebruikersnaam en wachtwoord.
Je kan hierbij inloggen met:

Gebruikersnaam: album
Wachtwoord: album

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Als je het fotoalbum opent, krijg je een bericht waar je dan je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Vul daar bovenstaande gegevens in.
Hierna kun je alsnog inloggen (via "Inloggen") met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord.

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Triesja

 ;D Toppie  ;D

Dank je wel.... Ik kan er weer bij..... Sorry dat ik met me neus keek hoewel ik al wel het een en ander had gelezen.....

Doei doei