leden boven leden

Gestart door ibi, april 21, 2007, 21:53:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ibi

hallo PFers

wat me soms opvalt is dat er vaak berichtjes worden verwijdert die onzinnig zijn.
das logisch dat heb ik vaak ook mee te maken gehad want niemand wil ze.
hierbij een voorbeeld.
toen *knip* een topic neerzette dat *knip*  eindelijk tam is met een gezellig plaatje erbij, dat zou dan eigenlijk niet mogen.
toen trippy er een topic neer zette dat haar vogels eindelijk tam zijn werd er direkt een slotje op gezet.
waarom is dit nou eigenlijk zo?????
eigenlijk gaat het over het zelfde maar waarom is de een dan gesloten en die van *knip*  niet.
is het omdat *knip* meer rang heeft dan trippy?

trippy is verbannen hoorde ik van haar......

hoezo gebeurt dit eigenlijk

groetjes

We gaan hier geen personen noemen die totaal niets met dit onderwerp van doen hebben.
Gr PF

Mars

Hoewel ik me misschien nu op glad ijs begeef, heb ook ik het idee dat er de ene keer wat meer toegelaten wordt dan de andere keer. Ik wil Ibi daar niet alleen in laten staan.

Of daar willekeur aan te pas komt weet ik niet, maar het is misschien wel een opmerking die jullie eens mee kunnen nemen in jullie forumbeheer-gedachtes/besprekingen. Bijv: als de een geen foto's mag plaatsen van de groei van zijn kleintjes, dan de ander ook niet. Ook off-topic onderwerpen worden soms wel, soms niet laten staan. En daar heb ik wel eens gemengde gevoelens bij...

Nogmaals, ik weet niet of het toeval is en ik weet dat het mensenwerk is, maar soms heb ook ik wel eens het gevoel dat de ene persoon meer mag dan de andere.

Maar het kan natuurlijk toevallig zijn... de ene keer kun je nu eenmaal wat milder zijn dan de andere keer.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

DarkWolf

Ik denk dat dat op alle forums wel is :)
Op het andere forum waar ik zit is het ook zo dat modjes elkaar beschermen, en ook vrienden van modjes mogen meer dan gewone leden.

Het valt me inderdaad ook op dat sommige mensen meer mogen. Zo mocht het topic van de forummeeting wel op een chat lijken, en een totaal ander topic niet!
Maarja..Zoals ik al zei, zo'n dingen gebeuren overal :P Ik probeer er mij niet aan te storen!

Ingrid

Citaat van: DarkWolf op april 21, 2007, 22:14:27
Ik denk dat dat op alle forums wel is :)
Op het andere forum waar ik zit is het ook zo dat modjes elkaar beschermen, en ook vrienden van modjes mogen meer dan gewone leden.

Het valt me inderdaad ook op dat sommige mensen meer mogen. Zo mocht het topic van de forummeeting wel op een chat lijken, en een totaal ander topic niet!
Maarja..Zoals ik al zei, zo'n dingen gebeuren overal :P Ik probeer er mij niet aan te storen!

Het is niet zo dat modjes elkaar hier beschermen of dat vrienden van modjes meer zouden mogen dan gewone leden. Elk lid is welkom en de een heeft niet meer aanzien dan de ander. Het topic over de formummeeting die jij aanhaalt is natuurlijk iets heel anders dan een vragentopic. Het doel van het forum is informatief en wij willen graag dat leden snel kunnen vinden wat ze zoeken. Als ze daarbij eerst door allerlei off-topic berichten heen moeten dan is dat erg storend.
De forummeeting op zich zou je als een off-topic onderwerp kunnen zien, het heeft niet direct een informatieve waarde, vandaar het verschil ;)

ibi

#4
maar hoezo is het dna toch gebeurd met het voorbeeld wat ik noemde??

Parkieten-Freak

#5
Ibi, ik vind het lief van je dat je voor Trippy opkomt, maar je verhaal klopt niet helemaal.
Je verteld namelijk maar een heel klein stukje van het verhaal: de reden waarom Trippy een ban heeft gekregen, sla je helemaal over.
Ik ga dat hier ook niet vertellen, dat vind ik niet correct naar Trippy toe.

Het is zeker zo dat sommige leden "meer mogen" dan andere leden. Waarom zou dat niet mogen?
Forumleden die onze leden dag in dag uit met raad en daad bijstaan, mogen best eens een keer offtopic gaan.

@DarkWolf
Dat het topic over de forummeeting meer op een chat lijkt, is geheel waar. Heb ik persoonlijk geen moeite mee.
Het topic over de chatavonden trouwens ook, en ik heb daar overigens niemand over horen klagen. Iedereen kan daar reageren.
Bij het ontstaan van een slow-chat in een "serieus topic" wordt gewaarschuwd en zo nodig worden reacties verwijderd. Dit om het topic "schoon" en leesbaar te houden.

Indien iemand "gemengde gevoelens" heeft over topics/foto's etc. en deze wil ventileren, doe dat dan ook.
Stuur een pb naar één van de beheerders. Als wij niet weten wat er bij jullie leeft, kunnen wij jullie ook niet helpen of tegemoet komen.

Voor forumleden die voornamelijk antwoord geven om een hogere ranking te behalen, of reacties geven die inhoudelijk niets aan een topic toevoegen, gelden inderdaad wat scherpere regels.
Degenen die vinden dat ze onheus bejegend worden op dit forum, kunnen dat ten alle tijde melden bij de beheerders.
Dit topic krijgt van mij een slotje.