Wat Doet Hij Toch Met Zijn Belletje?

Gestart door Lisa, juli 13, 2005, 23:53:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisa

Hoi ik ben Lisa en ik heb een grasparkietje die Whoopy heet,hij is blauw/paars veel wit en nog een beetje zwart/grijs.hij  is heel lief alleen hij is in zijn kooi een beetje raar nou ja hij is?, hij doet raar! hij pakt altijd zijn belletje vast en dan gaat hij zitten[span style=\'color:red\'] *knip*? op zijn stokje en dan maar zeggen whoopy poepie kusje kusje kusje sukkel en nog meer.... :blink:  :blink: nou hoe vindt jij dat nou? is dat gewoon ?? :unsure: maar hij kan ook wel normaal doen hoor :lol: [/span]

We letten op onze taal ;)
gr safrena

Safrena

#1
Hey Lisa

welkom op het forum

De woordenschat die je parkietje heeft, tja die heeft ie van de mensen in zijn buurt geleerd en die kun je hem niet meer af leren  ;)
Net daarom ook dat we aanraden om op te passen wat je zegt als je bij je parkietje bent ;)

Het andere gedrag dit komt door de broedperiode ;)
sommige mannetjes doen dat met hun belltje of met de spiegel, op een bal of zelfs op de haren van zijn verzorgster ;)

Vele groetjes

thexfile

Das inderdaad best wel irrie ja , al moet ik er tog van laggen als ik het lees sorry....

het inderdaad niet echt normaal , maarja elke parkiet is anders...

Blauwtje (de rechtse op de foto) pakt zijn spiegel soms vast en zijn belletje er boven op , en dan rost hij even de boel eens goed in elkaar... soms wel 5 min lang...

Het is soms zo erg dat als hij met Kiwie (de linkse op de foto) zit te zoennen dat hij af en toe even zijn spiegel aanraakt en dan weer verder gaat met vrijen en zo , weet ook niet waarom hij dat doet.....

zo zie je maar weer dat de jouwne nog niet eens zo raar doet...

groetjes felix