Zee-arend blijkt grasparkiet

Gestart door Ingrid, april 18, 2007, 09:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Achgossie, een reddingsactie van een grasparkietje wat tussen twee ramen in is beland!
Inclusief videobeelden: Zee-arend blijkt grasparkiet


Annika

nou jaaaaaa, wat zal dat beestje geschrokken zijn, al zit ze? wel lekker met de koppie in d'r veertjes te slapen  ???  Mooi diertje zeg en fijn dat het zo goed afgelopen is.
Een zee-arend, nou die ziet er wel wat anders uit  ;) zagen we in het NOP. Die past niet tussen die twee ruitjes denk ik zo  ::)

Mars

ohhhhh.... Ik vind het vooral knap dat ze het parkietje nadat ze het tussen de ruitjes bevrijd hadden nog konden pakken.
Maar och, het arme beestje.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Idske

Arm beest! Wel goed dat de reddingsactie gelukt is, ik hoop dat het beestje terugkomt bij de eigenaar en anders een goed nieuw huis vind!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

roha

Och gossie, wat een toestand, maar goed dat de parkiet gered is, zodat ie weer wat kan opknappen.
Hopelijk heeft de eigenaar dit filmpje ook gezien!
lang leve de nrandweer en de dierenambulance  ;D

DarkWolf

Dat het kleine beestjes niet wegvloog toen ze heb van tussen de ramen haalden!
Gelukkig is ie gered en hopelijk komt zijn baasjes hem snel ophalen!

Ranni

Leuk stukje! Ook die foto's erbij van de pers!
Mooi verhaal!
groetjes
Ranni, Puk en Joepie

au

Echt super dat de brandweer en alle anderen die er waren zich zo ingezet hebben voor dit parkietje! Hoop dat zijn baasje zich meldt...

Groetjes,
Au

hillie

Ik hoop dat het parkietje er niet veel aan overheb gehouden van het avontuur.
En dat ze baasje hem weer gauw terug heb. ;)

groetjes hilde

Idske

Ik begrijp het toch niet helemaal dat artikel...

het gaat om een "verlate 1 april grap" ze hebben de media verteld dat het om een zeearend ging? ik hoop toch niet dat ze dat met opzet hebben gedaan?? ??? >:(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Ingrid

Hoi Idske,

Nee, ze hebben de media denk ik niet verteld dat het om een zee-arend ging. De medewerkers onderling zullen wel een grapje gemaakt hebben en degenen die de mogelijkheid hebben om die berichten op te vangen, zullen het serieus genomen hebben? En je moet je ook bedenken dat het geschreven woord niet altijd de waarheid is. Het kan best een subjectieve uitlating zijn van de schrijver van dat artikel ;). Maar goed, het ging mij er meer om bij het plaatsen, dat de melder, de dierenambulance en de brandweer goed werk verricht hebben en dat ze "zelfs" een grasparkietje redden! Je hoort zo vaak minder positieve dingen dan mag een positief verhaal wel eens naar voren gehaald worden  ;D.

Groetjes, Ingrid

Josephine

Ahhhhh, zielig zeg!!! Het leek wel of hij daar helemaal op z'n gemakt lekker zat te slapen!!! :-*

Goed dat ze hem toch hebben gered!

Parkieten-Freak

Ahhh jeetje, wat zielig voor dat parkietje, maar wat ontzettend goed dat het diertje gered is!!!!  ;D ;D ;D
Mooi om te zien!  :D


Idske

Citaat van: Ingrid op april 18, 2007, 19:45:36
Hoi Idske,

Nee, ze hebben de media denk ik niet verteld dat het om een zee-arend ging. De medewerkers onderling zullen wel een grapje gemaakt hebben en degenen die de mogelijkheid hebben om die berichten op te vangen, zullen het serieus genomen hebben? En je moet je ook bedenken dat het geschreven woord niet altijd de waarheid is. Het kan best een subjectieve uitlating zijn van de schrijver van dat artikel ;). Maar goed, het ging mij er meer om bij het plaatsen, dat de melder, de dierenambulance en de brandweer goed werk verricht hebben en dat ze "zelfs" een grasparkietje redden! Je hoort zo vaak minder positieve dingen dan mag een positief verhaal wel eens naar voren gehaald worden  ;D.

Groetjes, Ingrid

Ik snap het hoor, vind het echt super dat alles en iedereen erbij was om het beestje te redden! Leuk dat je dit bericht ook hier neer hebt gezet! ;D Ik bedoelde meer dat er vaak rare dingen uitgehaald worden mbt dieren...

Maar goed, het parkietje is gered en daar gaat het om! :D

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Josephine

Ja het valt me mee dat ze niet hebben gedacht ''oh, het is máár een parkiet''.

Groetjes Josephine

Moppers

Aggos.

En dat ze hem na de bevrijding nog te pakken konden krijgen is best logisch: als hij daar al minstens 1 dag zat, zal hij niet veel energie hebben gehad.

CiteerJa het valt me mee dat ze niet hebben gedacht ''oh, het is máár een parkiet''.
Joh, je moest eens weten hoe vaak dierenambulances uittrekken voor stadsduiven. Er zijn er zat van, bijna niemand vind ze iets anders dan koerende poep-producenten. Maar het zijn dieren. Dat is het enige wat telt, dus worden alle dieren in nood gered. (voor zover mogelijk dan)