voorstel

Gestart door veronika, april 13, 2007, 01:20:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

veronika

(ik wist echt niet waar ik dit bericht anders zou moeten plaatsen)
Ik zat hier weer eens op het forum, een tijdje niet meer geweest en plots merkte ik dat er iets ontbrak...
maar als we nu eens
een soort van een of-topic maken waar iedereen elkaar beter kan
leren kennen,...Dat zou toch echt geweldig zijn? :-X
want als er mensen als ik hier komen, en ze kijken rond: alle vragen
zijn beantwoord, zelf heb jij geen vragen ect,.. zo is er een ding
waarvoor mensen vaker terug kommen en kunnen we de mensen
hier beter kennen :)

Josephine

Ik denk niet dat dit een goed idee is, dit forum is écht bedoelt voor parkieten vragen en antwoorden. En ik denk dat de beheerders hier niet zo'n hoekje willen hebben omdat er dan teveel andere dingen komen. Maar wacht de reactie van een beheerder maar even af!

Groetjes Josephine

roha

Er zijn chat-avonden voor dit soort doeleinden, dus er mist eigenlijk niets hier op de forum!  ;D

Parkieten-Freak

#3
We hebben er bewust voor gekozen om geen offtopic hoekje te maken omdat je er niets aan hebt.
Kijk eens bij "off-topic" op een willekeurig forum, vaak gaat het om simpele woordraadsels of worden persoonlijke zaken besproken. Daar is dit forum niet voor bedoeld.
Wil je elkaar beter leren kennen? Dat kan via MSN of bezoek onze Superchat op de 1e en 3e donderdag van de maand. Daar kun je naar hartelust kletsen en ervaringen uitwisselen.
Volgend jaar komt er weer een forummeeting als het goed is, dat is pas écht een aanrader! Daar kan geen off-topic hoekje tegenop! ;)


Kleintjes

Hoihoi,

vergeet de 5e donderdag van de maand niet Anneke!!!

Die hadden we laatst dus hihihihi. Ik wilde dit gewoon even kwijt  :P

Chat-avonden zijn er om elkaar beter te leren kennen of om dingen te vragen, maar natuurlijk ook voor 'n gewoon gezellige babbel over van alles en niks  8)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Citaat van: Kleintjes op april 13, 2007, 12:41:26
Hoihoi,
vergeet de 5e donderdag van de maand niet Anneke!!!...............

Oeps, ja inderdaad, die was ik vergeten!  :-X