grasparkiet voor goed huis (hardewijk)

Gestart door Tjilp, april 09, 2007, 01:30:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjilp

 hoi
ik zat op marktplaats en zag dit berichtje

Hallo,

Ik heb hier een grasparkietje zitten dat weg mag.
Het dier moet naar een plek met ander parkieten.
Hij is nou nl. heel erg aan het vereenzamen en dat is ook de reden dat die weggaat.
HIj heeft zichzelf nou helemaal "kapot"/kaalgeplukt rondom de de nek/buik.

vriendelijke groet


Dit vogeltje moet duidelijk in een voljere...
omdat ik nog in een adoptie proces zit en ik ben bang als er geen klik is dat dit vogeltje ook vereenzaamt in een apart hokje omdat het dier naar zoortgenoten snakt..en niet naar een vluitend mens die hem overspoeld met liefde...
lijkt mij het beste om dit arme dier te plaatsen in een voljere..

omdat ik geen voljere heb....wil ik..hoop ik dat een adoptie "voljere" ouder dit dier adopteerd...

je kan de advertentie vinden op marktplaats met zoek: grasparkiet  en dan de titel die in deze topic staat.
en is op deze datum geplaatst 05-04-07, 13:21.


nee wees niet bang dat ik alle marktplaats pietjes hier plaatst...maar deze pietje..had een kleine steun nodig en die wil ik op deze manier geven....

groetjes Elles



lief-hebber

Hoi Ellis.  :)

Ik heb deze mensen op de hoogte gebracht dat ik een mooie buitenvoliere heb, en dat ze het parkietje eventueel mogen komen brengen.  :P
Dus ik wacht hun reactie even af.  :-\
Maar ik denk ik laat het in elk geval even weten, dan weet jij ook dat je je berichtje niet voor niks hebt neer gezet.  :D

Groetjes lief-hebber.  ;D

Tjilp

Citaat van: lief-hebber op april 09, 2007, 14:35:16
Hoi Ellis.  :)

Ik heb deze mensen op de hoogte gebracht dat ik een mooie buitenvoliere heb, en dat ze het parkietje eventueel mogen komen brengen.  :P
Dus ik wacht hun reactie even af.  :-\
Maar ik denk ik laat het in elk geval even weten, dan weet jij ook dat je je berichtje niet voor niks hebt neer gezet.  :D

Groetjes lief-hebber.  ;D

Dankje Lief-hebber voor je interesse voor het diertje (ik maakte zorgen om het arme beest)
Ik vind het fijn om te horen dat er iemand intresse heeft getoond en op de advertentie hebt gereageerd!

Als de eigenaar het vogeltje niet wil brengen
Ik kan je een beetje helpen.... Ik woon in Amersfoort en kan hem ophalen.....maar ik kan helaas niet het vogeltje naar je woonplaats brengen..dat is voor mijn brommobiel te ver...(je woont toch in het noorden?)
Mischien kan jij het parkietje van mijn woonplaats (Amersfoort prov Utrecht) op halen....of een andere parkieten fan.....(een soort van "Parkieten taxi") ik zag ergens een verhaal over een pietje die zo naar een nieuwe eigenaar werd gebracht..ik geloof dat "Dinky" was

groetjes Elles

lief-hebber

Hoi bezorgde Elles.  :)

Ik moet zeggen ik heb het een paar dagen af gewacht maar tot mijn grote spijt nog niks van deze mensen vernomen.  >:(
Mijn man vondt het overigens wel erg zielig allemaal dus hij is zowaar bereidt om naar Amersfoort te komen rijden.  :-X
Dus bij deze gaan we graag op je uitnodiging in.   ::)
Ik weet niet hoe je het verder wil gaan regelen, dus dat moet je dan maar even laten horen.  :-\

Groetjes de met rechte lief-hebber.   ;D

Tjilp

Hoi lief-hebber

ik heb contakt genomen met die man en ik probeer een afspraak te maken.
Ik laat je horen of hij mij gemaild heeft...
en als ik weet wanneer ik het beesie ga halen kunnen wij wat afspreken over hoe en wat!!

Groetjes nee gelukkige elles (omdat dit parkietje een kans krijgd!!)

lief-hebber

Hoi Elles.  :)

Als je het vogeltje op mag komen halen, let er dan alsjeblieft een beetje op hoe het er daar uitziet.  :-\
En of je geen andere vogels ziet die kaal zijn.  ???
Want meneer kan natuurlijk heel makkelijk zeggen dat ze zich zelf plukt terwijl er een hele andere rede de oorzaak is.  :o
Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan natuurlijk zo zijn.   :-X
En angezien ze hier bij heel veel andere vogels komt, moet ik er niet aan denken dat ze gewoon ziek is.  :'(

Groetjes lief-hebber.  ;D

Tjilp

#6
Citaat van: lief-hebber op april 12, 2007, 09:05:40
Hoi Elles.  :)

Als je het vogeltje op mag komen halen, let er dan alsjeblieft een beetje op hoe het er daar uitziet.  :-\
En of je geen andere vogels ziet die kaal zijn.  ???
Want meneer kan natuurlijk heel makkelijk zeggen dat ze zich zelf plukt terwijl er een hele andere rede de oorzaak is.  :o
Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan natuurlijk zo zijn.   :-X
En angezien ze hier bij heel veel andere vogels komt, moet ik er niet aan denken dat ze gewoon ziek is.  :'(

Groetjes lief-hebber.  ;D

Hoi Lief-Hebber
bedankt voor je tip!!
Ja dat is heel belangrijk ja omt kijke hoe de rest van de vogels uitzien...

maar ik heb net een mailtje gekregen van de eigenaar en .hij word al door iemand anders op gehaald!

Toch wil ik je bedanken voor je interesse!
Groetjes Elles

Hey Mensen
Let op dat dit hier geen chatten word
gr Safrena