Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, april 09, 2007, 14:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 17, 2007, 13:33:26
maar helaas zaten in TH07 de vogel(s) in het binnenhok, en hadden niet echt de intentie om even naar het gaas te komen. :P

Hihihi, ik begin het idee te krijgen dat de kaketoes in TH07 het wel erg naar hun zin hebben binnen.
We hebben nog mazzel gehad dat er wel even eentje naar buiten kwam om met ons op de foto te gaan. Daarna hebben we ze ook niet meer buiten gezien.  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

simpy

Hallo Parkietenfreak!

WAT EEN GEWELDIGE ACTIE!! ik val wel een beetje laat binnen, maargoed. Ik ben nu met mijn zusje en mijn ouders aan het regelen dat we er ook eens een keer kunnen gaan kijken. (Ik heb nu toch al vakantie, en mijn zusje bijna. Ons plan is om samen met de trein te gaan :P)
Dus hopelijk kan ik binnenkort een kijken naar de kooi die parkietenfreak heeft gesponsoord!!!

Groetjes Simone

Parkieten-Freak

Citaat van: simpy op juni 21, 2007, 13:49:13
Dus hopelijk kan ik binnenkort een kijken naar de kooi die parkietenfreak heeft gesponsoord!!!

Niet parkietenfreak heeft de kooi gesponsord: een aantal van onze forumleden leden heeft dat gedaan ;)



Sanne

Onder het motto: "alle kleine beetjes helpen" heb ik ook een donatie gedaan.:)
Als 't goed is staat 't morgen op je rekening Marjolijn.

Groetjes Sanne

Chicowen

Citaat van: Sanne. op juni 25, 2007, 20:59:40
Onder het motto: "alle kleine beetjes helpen" heb ik ook een donatie gedaan.:)
Als 't goed is staat 't morgen op je rekening Marjolijn.

Groetjes Sanne

Super Sanne, ik heb het inmiddels binnen. Zo krijgen we al een mooi begin voor volgend jaar!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Vandaag heb ik een bedankbrief van het NOP ontvangen voor het sponsoren van de 2e volière.
Wederom met 6 vrijkaartjes.
De 1e serie van 6 vrijkaartjes zijn voor de 3 winnaressen van de wedstrijd.
We hebben dus nog 6 vrijkaartjes over, als iemand ideeën heeft, hoor ik het graag.


Sanne

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 26, 2007, 20:38:01

De 1e serie van 6 vrijkaartjes zijn voor de 3 winnaressen van de wedstrijd.


Kunnen mannen de wedstrijd niet winnen?   ::)

Chicowen

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 26, 2007, 20:38:01
We hebben dus nog 6 vrijkaartjes over, als iemand ideeën heeft, hoor ik het graag.

Ik vind de beheerders van dit forum een hele mooie bestemming voor deze kaartjes. ;D Jullie doen immers heel erg veel voor dit forum en ook delen jullie niet mee in de kaartjes die de winnaressen van de wedstrijd krijgen.

Dus dames en heer, wat mij betreft:
Prik een mooie datum en ga lekker met zijn zessen naar het park. (of misschien met meer, maar in ieder geval met zijn zessen)

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Ik sluit me helemaal bij Marjolein aan :)


(Ik hoor nu al protesten uit Nuenen komen, maar ik blijf het een goed idee vinden :):):))

Mars

Een heel goed idee!

Geniet er van en ga lekker een dagje teambuilden. (En kom met fantastische ideeen terug ;) )

Enne, Caradow, Nuenen??? Leg uit?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sanne


Caradow

Citaat van: Mars op juni 27, 2007, 09:57:37


Enne, Caradow, Nuenen??? Leg uit?

Yep, daar woont Anneke ;)
En Anneke kennende zal zij deze optie wegwuiven en zeggen dat ze wil dat anderen er van kunnen genieten en zo. Net zoiets als het restgeld van de donaties voor het forum van  2(???) jaar geleden

Safrena

Hey Renate

Daar kun je helemaal gelijk in hebben, en ik sluit me daarbi helemaal aan bij Anneke hihihihi

Ik heb het gister nog met haar erover gehad, omdat ik een idee had voor de kaartjes
Bij deze zal ik mijn idee hier even voorleggen

We zijn al een tijdje bezig om een poll te maken voor alle leden, die al een keer lid van de maand geweest zijn.
We zouden deze dan eventueel allemaal nog een keer kunnen samen brengen, en iedereen laten kiezen, wie dan de titel lid van het jaar zou krijgen.
Met deze plannen zijn we dus nu bezig.

Iedereen kan zijn stem laten horen, wie de titel lid van het jaar krijgt  ;D
Of meest verdienstelijke of zoiets in die richting.

Het leek mij dan ook een leuk idee om de eerste drie winnaars de kaartjes te geven.
Hoop dat ikl het een beetje duidelijk uitgelegd heb hihihihi

Vele groetjes

Caradow

Nancy, dat vind ik ook een goed idee :)

Maar toch... Het beheerdersteam mag zichzelf ook best eens in het zonnetje zetten! En dat gebeurt niet veel... Jullie doen al genoeg voor ons als leden, maar nooit iets voor jullie zelf. Behalve dan heel vele tijd en energie in het hele Parkietenfreak en DonkeyOnline gebeuren stoppen. Jullie lopen jezelf voorbij... Blijf even staan en geniet zelf :)

roha

Hoi,

Ik ben dan nog niet zoalng lid van dit forum, maar ik ben er van overtuigd dat de beheerders ontzettend veel tijd hierin steken en sluit me dan ook aan bij de woorden hierboven van Caradow.

Hanneke

Sanne

Hey,

Ik vind ook dat de beheerders 't verdienen!  ;D

Groetjes Sanne

Chicowen

Nancy, ik vind jullie idee ook echt heel erg leuk, alleen vind ik ook dat die titel alleen al voldoening geeft.
Daar zijn de kaartjes niet voor nodig.

Ik blijf erbij dat de kaartjes naar de beheerders moeten. (en ik zal koppig blijven :P)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Meltjuh

Ik vind het allebei een super idee!

Zowiezo vind ik "lid van het jaar" heeeeel leuk bedacht. Maar daarnaast vind ik het ook leuk als de beheerders de vrijkaartjes krijgen! Dus dan maar andere prijsjes voor de leden die winnen? ;D


tup en joep

ik vindt ook dat de kaartjes naar de beheerders moeten
zij zetten zich al zoveel in voor het forum ze verdienen het echt

dus beheerders geniet er lekker van

Parkieten-Freak

#119
Citaat van: Sanne. op juni 26, 2007, 21:16:12
Kunnen mannen de wedstrijd niet winnen?   ::)

Nee, mannen kunnen niet winnen.  :P
Ze durven aan deze wedstrijd waarschijnlijk niet mee te doen :P....... 8)

Wat betreft de vrijkaartjes:
Ik vind het erg lief van jullie, maar ik sta mijn kaartjes graag af aan één van de de leden die de titel "lid van de maand" hebben veroverd ;)
Daarbij ben ik reeds 3 x in korte tijd in het opvangcentrum geweest, ik gun een ander dit pleziertje ook heel graag.  ;)