Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, april 09, 2007, 14:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Goed nieuws mensen! We hebben inmiddels de tweede voliere bij elkaar!!! ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

En het tweede goede nieuws is dat de tweede volière zojuist gesponsord is!  ;D ;D ;D
Fantastisch mensen, alle gulle gevers: heel hartelijk bedankt voor jullie bijdrage!

We blijven ons financieel inzetten voor de vogels in het opvangcentrum.
Mocht je een bijdrage willen schenken, dan heel graag!
Onze huisbankier Marjolein waakt over de centjes zodat we ook volgend jaar gewoon door kunnen gaan met sponsoren!  ;D ;D ;D


Parkieten-Freak

En, er is nog meer goed nieuws!
Kijk maar eens wat voor foto ik zojuist ontving:



Het bordje is geplaatst langs de Tropenhal op kooi 7, dus: TH 7
Fantastisch mensen!!!!  ;D ;D ;D


Ingrid


Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Haha, nee Mars zo snel gaat het nou ook weer niet, dat was het bordje voor de eerste volière.  ;)


Mars

Ow... dat was er nog niet. Hihi. blond :)
Ik dacht echt dat ze heel erg snel waren!

:P
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Kanonne, alweer nummer 2 bij elkaar gespaard!!

Geweldig  ;D

Jammer dat wij hier krap zitten, maar als we geluk hebben en eens over hebben, dan steunen wij ook (onder voorbehoud, hebben net minimum inkomen).

Maar echt, dat is geweldig dat de 2e voliere al gesponsord is door dit grote forum, dat dagelijks groeit!!!

Succes met de 3e? Hihihihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sonja


Parkieten-Freak

Ik vind het fantastisch dat jullie allemaal zo enthousiast zijn en bijgedragen hebben aan dit project!
Kleintjes, wat betreft een derde volière: we hebben ervoor gekozen om volgend jaar ook weer 2 volières te gaan sponsoren.
We gaan dus gewoon doorsparen om dat te kunnen realiseren. Elke gift, hoe klein die ook is, is heel erg welkom!!! ;D ;D


Chicowen

Het bordje ziet er super uit!!!  ;D

Die ga ik mooi volgende week met eigen ogen bekijken. ;)

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.


roha

Echt super gewoon, dat we in zo'n relatief korte tijd, 2 volieres gesponsord hebben.
Helemaal  ;D

Hanneke


Chicowen

We hebben inmiddels al 10 euro voor het sponsoren van de volieres voor volgend jaar!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

Wat supergaaf!!!!!!!!!!!!! ;D

Ben echt helemaal blijblijblij nu ik dit heb gelezen!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

maartje

oke, ik kan nu ook echt niet achter blijven!
wat een geweldig, goed uitgewerkt plan! En het resultaat mag er zeker zijn al is het maar een symbolisch bordje. Ook ik zit nu erg krap met het geld, maar.. zodra ik mijn eigen centen weer verdien (ziektewet) ga ik zeker wat storten. Super allemaal zeg!! ookal kan ik nu financieel geen steun geven, ik voel me toch betrokken, jullie krijgen mijn geestelijke steun en het N.O.P. natuurlijk.

Parkieten-Freak

Morgen ben ik in het NOP, (mijn vriendin viert daar haar verjaardag) en zal foto's maken van "onze vogel(s)"! ;D


Kleintjes

Lijkt me cool om 'onze' vogels te zien  ;D

Veel plezier morgen, hoop dat de zon schijnt!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ik ben gisteren geweest (het was erg leuk). Uiteraard ben ik eerst een kijkje gaan namen bij de volières die wij sponsoren, maar helaas zaten in TH07 de vogel(s) in het binnenhok, en hadden niet echt de intentie om even naar het gaas te komen. :P
Onze nieuwste sponsorkaketoe "Appel" (2 volières verder), was wel zo attent om even naar het gaas te komen, en hij riep inderdaad van alles........ :P

Later in de middag toen we aan het einde waren van de wandeling, begon het vreselijk te regenen. Ook Appel was afgenokt en had zijn/haar heil gezocht in het droge binnenhok...... ;)
Hopelijk zie ik a.s. tijdens de zomeravondwandeling meer van de vogels!  ;)