Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, april 09, 2007, 14:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ook mijn bijdrage is onderweg! Het staat er morgen op!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Nou, ik heb net ook een kleine bijdrage geleverd. Ik zag dat de bank vandaag geen overboeking doet, dus dan zal het er donderdag pas opstaan.
Ik help graag een handje mee en als dat op deze manier kan voor de vogels om ze toch nog een beetje een vogelwaardig bestaan te geven.

Groetjes Hanneke

parkietenfan

Ik ben door prive omstandigheden even een tijdje niet op het forum geweest. Daardoor is ook mijn bijdrage nog niet overgemaakt. Maar dat wordt vanavond geregeld. Dus er komt er weer 1 aan ;D

Chicowen

Aangezien ik vanaf dinsdag fulltime ben gaan werken, heb ik wat minder tijd om alles tot op de dag bij te houden. Maar de afgelopen dagen heb ik weer enkele donaties binnen gekregen en we hoeven nog maar zo'n 55 euro en dan hebben we een tweede voliere!!!  ;D ;D ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

Dat gaat supergoed zeg!!! ;D

Hangt het eerste bordje er eigenlijk al??

Groetjes vanuit hier!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chicowen

Nog maar zo'n 45 euro te gaan!!!  ;D Nog even en die tweede voliere is er ook! Super mensen!!  ;D ;D ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Fantastisch! Dat gaat goed mensen, op naar de 2e voliere!
Ik weet niet of het bordje er al hangt, het moet namelijk eerst gedrukt worden.
Op deze website zal ons forum tzt ook worden genoemd als sponsor!
http://web.vriendenkringnop.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=1&Itemid=43
(klik op "nieuws"), ik weet alleen niet wanneer de site ge-updated wordt.  ;)


Jippie

Hoi allemaal!

Hoeveel moeten we nog voor een tweede volière? Heb een aardige meevaller gehad, dus misschien kan ik het bedrag wel aanvullen zodat we inderdaad twee volières kunnen sponsoren... Is in ieder geval zinvoller dan het weer uit te geven aan nutteloze prullaria ;)! Vond het echt jammer dat ik toen niet mee kon, maar op deze manier kan ik toch iets doen!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Chicowen

Citaat van: Jippie op mei 04, 2007, 00:50:19
Hoeveel moeten we nog voor een tweede volière?

We zijn nog steeds ongeveer 45 euro verwijderd van een tweede voliere.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jippie

Hmmm, zo rijk ben ik nou ook weer niet, maar €25,- kan ik zeker missen! Ik maak het zo snel mogelijk over!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

tup en joep


Chicowen

Citaat van: tup en joep op mei 11, 2007, 16:06:47
hoveel moeten we nog voor een 2de voliere


We moeten nog steeds zo'n 45 euro voor de tweede voliere.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

judithdejong

Hallo,

Beetje laat, maar goed hindert niet. Ik ga het zo snel mogelijk overmaken een bijdrage. Deze week krijg ik mijn salaris en dan ga ik ook zeker wat overmaken ik vind het zooo ongelooflijk mooi wat ze daar doen!!!

Groetjes,
Judith

judithdejong

Ach wat maakt het ook uit, ik heb het nu al overgemaakt, komt er aan dus.
Zij hebben het hard nodig.

Groetjes,
Judith ook namens Baco

Chicowen

Super!!  ;D

Inmiddels nog maar ongeveer 35 euro te gaan!!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jippie

Hier was een beetje vertraging: mijn bankpasje had ik op tafel laten liggen en die grapjassen hier hebben em begraven onder het schelpenzand in hun speeltuin ???... Tja, daar is zo'n magneetstrip natuurlijk niet tegen bestand...

De eerste betaling met mijn nieuwe pasje is gedaan! Enne, omdat ik zelf voor deze vertraging heb gezorgd (ik moet eens minder slordig worden..), heb ik mezelf maar een "boete" opgelegd van €10,- ;)! De laatste €35,- voor de tweede kooi komen er dus aan :P!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Chicowen

Citaat van: Jippie op mei 26, 2007, 02:08:58
De laatste €35,- voor de tweede kooi komen er dus aan :P!

Super Ilse!! Ik heb em nog niet binnen, maar zodra het binnen is zal ik PF doorgeven dat ze kan regelen dat we een tweede voliere kunnen sponseren!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jippie

Bij mij is het er in ieder geval al af! Volgens mij duurt het trouwens altijd een paar dagen, van bank naar giro... Maar goed, het bedrag "rijdt" nu op de girale snelweg ;)!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Silvie

Jongens,

Superactie!!! Ik ben zelf al lid van het park maar ik vind dit heel goed om als parkietenfreak en donkey online volieres te gaan sponsoren. Mijn bijdrage is onderweg. Ik weet niet of inmiddels al de tweede kooi "compleet" is, maar misschien dat we anders op weg kunnen voor een derde of alvast sparen voor 2008??!

Groetjes,
Joep, Croky, Silvie