Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, april 09, 2007, 14:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Hartstikke fijn Hilde, mede namens onze "sponsor-kaketoes" heel hartelijk dank!  ;D


Sanne

Citaat van: Parkieten-Freak op september 27, 2007, 12:40:08
De kooien die wij sponsoren zijn vlak bij de ingang en je komt er langs als je vanaf de ingang naar het restaurant loopt. ;)

Volgens mij klopt dit niet helemaal, de kooien die wij sponsoren zijn toch net ietsje verder dan de ingang van het restaurant? Het is inderdaad wel die kant op :)

Parkieten-Freak

Ja, klopt inderdaad niet Sanne maar ik bedoel het restaurant in de tropenhal. Het "oude" restaurant wordt volgens mij niet meer gebruikt.


judithdejong

Hallo allemaal,

Ben er vorige week nog geweest en heb de voileres vlakbij de uitgang gezien. Heb de wandelroute gelopen en daar zag ik ze. Laat de uitgang nou ook net de ingang zijn haha.
Heb er nog een foto van gemaakt, zie topic 'eindelijk naar NOP in Velhoven geweest'.

Maar eeehh ik doe absoluut mee met doneren, wilde zelf al een voilere sponseren toen ik daar was maar dat kan ik helaas niet opbrengen.
Maar nu krijg ik er een goede kans voor om toch wat te doen voor kaketoes.
Zodra het einde van de maand er weer is kunnen jullie (of het NOP) om mijn donatie rekenen!!!

Groetjes,

Judith



Chicowen

Super mensen! ;D
We zijn over de helft voor de 1e voliere.  :D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Chicowen

Inmiddels zitten we alweer in 2008 en het zou leuk zijn als we onze sponsor-vogels ook dit jaar weer een dak boven hun hoofd kunnen bieden!
We hebben op het moment 100 euro in kas voor de eerste voliere, maar het zou leuk zijn als we ook de tweede voliere kunnen blijven sponsoren!  ;) :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Chicowen

We hebben al bijna één voliere bij elkaar! Nog zo'n 25 euro en we kunnen de bewoners van 1 van onze volieres weer opnieuw een dak boven hun hoofd geven!
Ik houd jullie op de hoogte!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.