Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, april 09, 2007, 14:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.


Chicowen

Jep, ik had het ook al verwacht, maar toch blijf ik erbij dat het naar de beheerders moet.

Ook een aantal van de leden zijn al meerdere keren naar het NOP geweest en niet alle beheerders zijn in korte tijd 3x geweest. ;)
En Anneke, mocht je jouwe echt niet willen, dan heb je vast nog wel iemand in je omgeving die het erg leuk vind.

Maar eigenlijk vind ik een dagje voor de beheerders erg leuk. Inderdaad als een soort Teambuilding!

Jullie verdienen het, dus geniet er ook van. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Ja dat is ook mijn idee...
Een prima locatie om gezellig onder het genot van cedernootjes en appeltjes het beleid door te nemen :)

Parkieten-Freak

#123
Haha, beleid uitstippelen met appels en cedernootjes, eh kan er geen borreltje bij?  8)
Nee, grapje hoor. ;)
Wat mij betreft kunnen de andere beheerders gerust meedoen als jullie dat leuk vinden. ;)

Nancy, kom maar op met je poll! ;D

Edit://
Beheerders doen niet mee, omdat in de poll "het lid van het jaar" verkozen gaat worden.  :)


Caradow

Roseetje erbij? ;)

Als jullie meedoen met de poll, ga ik akkoord ;D

Anneke ook aan de poll toevoegen hoor Nancy, en jouzelf natuurlijk ook!

Meltjuh


Parkieten-Freak

#126
Yep, de poll gaat over het "lid van het jaar". (Beheerders doen dus niet mee in de poll).
Safrena is er al mee bezig!  ;)


Sanne

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 27, 2007, 21:45:00
Yep, de poll gaat over het "lid van het jaar".
Safrena is er al mee bezig!  ;)

Gaat dat over lid van 't afgelopen jaar? of doet iedereen die een keer lid van de maand is geworden mee?? :-X

Parkieten-Freak

Iedereen die lid van de maand is geworden, doet mee!  :)


Meltjuh

Sorry hoor maar ik ben super zenuwachtig ::)
Succes allemaal :P

Parkieten-Freak

Gisteren heb ik een mailtje ontvangen van het NOP: :)
Het tweede sponsorbordje is geplaatst op de kooi van "onze" Appel: op TH 9! ;D


Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

simpy

Hallo iedereen

Afgelopen zondag ben ik naar het papegaaienpark geweest samen met mijn ouders en mijn zusje. zelf vond ik het helemaal GEWELDIG!! Het was erg leuk om te zien! Dankij parkietenfreak was ik op het idee gekomen. Mijn plannen zijn om ook een keer geld te sponsoren aan het park. (Eind deze maand krijg ik geld van mijn vakantiebaantje ;)) Hopelijk gaan we nog vaker naar dit park toe!

Maar sorry parkietenfreak, jullie bordje heb ik niet gezien :( :( :( SORRY!! Ik heb er echt heel erg goed op geled, maar ik heb niks gezien. Misschien heb ik er wel overheen gezien ofzow...

Groetjes, Simone

P.s. bij deze stuur ik een foto mee van onze 'knuffel-papegaai'. De foto is gemaakt in de kooi waar je in mag lopen, en waar je ze dus ook te eten mag geven. Hij ging plotseling bij mijn vader op de schouder zitten! En aaien vond hij heerlijk..  :-*


Parkieten-Freak

#133
Nog even een kleine update voor degenen die het gemist hebben:
Wij sponsoren op dit moment 2 volières a 150 euro per stuk.
http://web.vriendenkringnop.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=29&lang=nl
Ook volgend jaar willen wij de 2 volières die we nu hebben, handhaven.
We blijven dus hopen op jullie steun!
Marjolein (onze huisbankier) houdt ons op de hoogte van de stand van zaken en laat weten hoeveel geld we nog nodig hebben.


Chicowen

Even de stand van zaken momenteel.
We hebben nog 25 euro in kas. Voor 1 voliere volgend jaar is er nog 125 euro nodig.
Dus iedereen... laten we vast gaan sparen zodat we onze sponsorvogels niet zonder dak boven hun hoofd laten zitten.  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

#135
Dat vind ik een heel goed plan, ik ga vanmiddag vast mijn bijdrage voor 2008 overmaken. :)
We hebben in totaal 2 kooien, mogen kaketoe "Appel" en zijn vriendjes ook weer op jullie steun rekenen?


Safrena

hey

Van hieruit mogen ze ook op mijn steun rekenen  ;D

Vele groetjes

Parkieten-Freak

Citaat van: simpy op juli 28, 2007, 19:33:17
Hallo iedereen

Afgelopen zondag ben ik naar het papegaaienpark geweest samen met mijn ouders en mijn zusje. zelf vond ik het helemaal GEWELDIG!! Het was erg leuk om te zien! Dankij parkietenfreak was ik op het idee gekomen. Mijn plannen zijn om ook een keer geld te sponsoren aan het park. (Eind deze maand krijg ik geld van mijn vakantiebaantje ;)) Hopelijk gaan we nog vaker naar dit park toe!

Maar sorry parkietenfreak, jullie bordje heb ik niet gezien :( :( :( SORRY!! Ik heb er echt heel erg goed op geled, maar ik heb niks gezien. Misschien heb ik er wel overheen gezien ofzow...

Groetjes, Simone

P.s. bij deze stuur ik een foto mee van onze 'knuffel-papegaai'. De foto is gemaakt in de kooi waar je in mag lopen, en waar je ze dus ook te eten mag geven. Hij ging plotseling bij mijn vader op de schouder zitten! En aaien vond hij heerlijk..  :-*



De kooien die wij sponsoren zijn vlak bij de ingang en je komt er langs als je vanaf de ingang naar het restaurant loopt. ;)
Mijn bijdrage voor 2008 is overgemaakt. ;)


Chicowen

Citaat van: Parkieten-Freak op september 27, 2007, 12:40:08
Mijn bijdrage voor 2008 is overgemaakt. ;)

Deze heb ik inmiddels ontvangen, dus we gaan weer de goede kant op voor de voliere! Nog maar zo'n 100 euro voor de 1e voliere.
En hopelijk komt de tweede er dan ook nog aan, dat zou helemaal geweldig zijn!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

hillie

Ik heb me bijdragen overgemaakt voor 2008.
voor het NOP. ;)


groeten hilde