lesbisch koppel met zaaddonor

Gestart door picohorst, april 09, 2007, 12:17:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

picohorst

 :o Er gebeuren alleen maar rare dingen dit broedseizoen. ???
Eerst gingen jonkies van verschillende nestjes dood zonder duidelijk aanwijsbare rede.
Nu komen de eerste jonkies uit het ei van mijn lesbisch koppel. Deze twee popjes zijn al enkele weken samen, ze zaten al vaak samen in het blok, en er kwamen eitjes, maar ik dacht die zijn toch niet bevrucht. Maar nu is het eerste jonkie geboren ;D
Ik heb ook nog twee koppels valkparkieten rondvliegen in de voliere. Een mannetje ziet het nut van voortplanting niet in, het andere mannetje des te meer en bediend beide popjes. Met een pop heeft hij een vaste relatie en zit samen met haar op de eitjes, maar het viel mij op dat er wel veel eitjes in korte tijd kwamen van 30-3 t/m 9-4 acht eitjes. Nu zag ik vandaag de andere pop uit het blok van het vaste paartje komen.
Heeft iemand ervaring met deze toch wel onnatuurlijke situaties?

karin v h

Nee - ervaring niet maar ik denk toch wel dat er ondertussen even een mannetje bij geweest is.
Misschien pleegt ze bigamie :D
Bij mij deed het 1 mannetje bij 2 vrouwtjes (tegelijker tijd!) dat was ook heel ongewoon dus ik denk dat er toch tussentijds even een mannetje op gesprongen is.
Groetjes karin