Uitslag: The Hall of Fame april 2007

Gestart door Parkieten-Freak, april 08, 2007, 11:46:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wiens foto vindt jij het mooiste?

Smartie
0 (0%)
Chicowen
0 (0%)
Dark Wolf
0 (0%)
Scotty & Keecko
1 (2.1%)
Ingrid
0 (0%)
Safrena
0 (0%)
Tripppy
0 (0%)
Sharon
10 (21.3%)
Annika
0 (0%)
Idske
0 (0%)
Jetske
3 (6.4%)
Nadine
1 (2.1%)
Baasje van Arno
0 (0%)
Sanne
17 (36.2%)
Cropje
11 (23.4%)
Petra
3 (6.4%)
Jorijn
1 (2.1%)
Marretje
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: mei 08, 2007, 22:32:15

Caradow

Het was heel moeilijk deze keer...

Zelf is het me niet eens gelukt om een inzendig te doen, dus alleen mijn stem deze maand ;)



Idske

Gestemd! Het was moeilijk deze keer!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Mars

Nou, complimenten mensen. Ik zie jullie allemaal voor me: uren met een fototoestel in de handen. Balend dat jullie alleen maar staartjes in beeld kregen. Echt, petje af voor deze mooie foto's!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sara

Gestemd.. maar het was weer vreselijk moeilijk, zoveel mooie foto's! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

roha

Ik heb, nadat ik wel tig keer alle foto's heb bekeken, toch maar een besluit genomen welke ik het leukste vond. Ik moet zeggen dat ik alle foto's mooi en knap gemaakt vind.
In ieder geval aan alle fotografen een compliment van mijn kant.
Ben weer benieuwd wie er uiteindelijk gaat winnen!!

Groetjes Hanneke

Scotty - Keecko

Ook ik heb gestemd :)

Het was echt heel moeilijk dit keer..
Ben benieuwd naar de uitslag :)
Maar ik vond alle foto's heel erg mooi!

Groetjes, Ilse

Annika

ik ga er eerst nog even over nadenken, want zoals de anderen al zeggen is het vreselijk moeilijk. Zo knap hoe jullie al die lieverdjes zo prachtig op beeld hebben kunnen vastleggen, eigenlijk vind ik jullie allemaal winnaars !  ;D

petra

Bedankt (namens alle kandidaten denk ik) voor de complimenten!! ;D
Het was inderdaad een hele moeilijke opdracht deze maand, maar ook dat is weer een uitdaging natuurlijk!! ;)
Mijn man die kwam afgelopen weken regelmatig thuis dat hij mij aantrof met een fototoestel in mijn hand met daarop een vogel en een vogel op mijn hoofd....oftewel....ik was weer druk bezig om ze vliegend op de foto te krijgen, wat de vogels zelf helaas niet helemaal snapte.....whahaha :-X
Groetjes Petra, Koen en lady

DarkWolf

Ik heb ook gestemd, daarnet had maar had even geen fut om te reageren (lig ziek in de zetel)
Maar het zijn inderdaad allemaal prachtfoto's ;D

Tanja

Nou, ik heb mijn stem uitgebracht hoor... Ik vond 1 foto er echt mega uitspringen!  ;D

Zelf heb ik maar niet meegedaan. Bertus had besloten dat het niet nodig was om een foto van hem te maken, terwijl hij aan het vliegen is... Ik heb wel 100 foto's waar nog net een staartje op staat, maar nog meer foto's waar Bertus allang gevlogen is... (hihi leuke woordspeling  :P )

Ik hoop op een makkelijkere opgave de volgende ronde...  :D

Groetjes Tanja

Annika

nu dan toch maar 1 uitgezocht, ik kan wel wachten maar moeilijk blijft het toch wel  ;)

L.ove

Ik heb ook gestemd, mooie foto's allemaal  :) :o

Dat ik te laat ben op mee te doen maakt niets uit: hij kan toch nog niet vliegen :P

Ik vroeg me af, is er ook een soort van gallerij waar leden hun foto's kunnen zetten of een soort van: meest bekeken, meeste sterren etc. Of is die er wel en heb ik hem gemist?

esther

Mijn stem is uitgebracht!
Hoe doen jullie dat toch ???
Echt knap gedaan hoor, het is mij niet gelukt en ik heb er wel 4 rondvliegen ieder dag.
Mijn complimenten voor de prachtige foto's ;D

Cropje

Citaat van: L.ove op mei 01, 2007, 16:47:36
Ik heb ook gestemd, mooie foto's allemaal  :) :o

Dat ik te laat ben op mee te doen maakt niets uit: hij kan toch nog niet vliegen :P

Ik vroeg me af, is er ook een soort van gallerij waar leden hun foto's kunnen zetten of een soort van: meest bekeken, meeste sterren etc. Of is die er wel en heb ik hem gemist?

Bedoel je dit: http://album.parkietenweb.nl/index.php

L.ove

jup, echte sukkel ben ik, 'ontdekte' het net iets later toen mij pc me vroeg in te loggen op parkietenalbum:P Strakjes even mijn foto's van mijn mobieltje halen, kan iedereen Matti zien :)
(en denken, wat een kleine weinig verige vogel-imitatie :P)

Danielle

Ik heb ook gestemd.
Ik vond het heel moeilijk om tussen twee foto's te kiezen die er voor mij echt uitsprongen.
Ik vind het wel erg knap al die vogels, mij is het niet gelukt om er een te maken. Ik heb dan ook 2 vogels die amper kunnen vliegen en de ander die is weer zo ontzettend snel, dat het niet bij te houden is  :-X

Tjilp

ja ik heb ook gestemt
het was moeilijk hoor..zaten mooie tussen...
ik heb meest bijzondere foto moment gekozen :-\

groetjes Elle

Meltjuh

Ik vind het allemaal hele mooie foto's. Het is mij niet eens gelukt om een foto te maken van Macho die vliegt :-X.
Ben benieuwd wie er gaat winnen ;D

Jetske

Ik heb ook gestemd. Ben echt benieuwd wie er gaat winnen, want alle foto's zijn zo leuk!