mijn parkieten zijn terug!

Gestart door charon, april 07, 2007, 14:56:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

charon

ik heb na 1jaar mijn parkieten terug op mijn slaapkamer, men vader had ze in beslag genomen  >: (nadat ik ze voor 2 weken in de verenda had laten staan omdat het mooi weer was! En dus mochten ze erna niet meer terug naar boven ik was heel droevig gedurende heel die periode en we zijn wat uit elkaar gegroeid...
Maar dat komt terug in orde. ;D
Nu heb ik wel weeral men oud probleem: namelijk tutti frutti de jongste parkiet begint vroeg in de ochtend luidkeels te roepen(super vals) zeer ambetant want dan ben ik om 5uur al op. Weet iemand of het erg is om dan gedurende de hele nacht de kooi te af te dekken (stinkingsgevaar?) Ik ga het afdekken met een donkerblauw katoenen hoeslaken. Zo denkt mijn kleine zangtalent :P dat het nog donker is en blijft hij stil.

ibi

veel parkietjes krijsen in de ochtend charon, heb ik hier ook gemerkt  ;)
in de ochtend zijn ze altijd heel aktief  ;)
je kunt gerust de doek over de kooi heen hangen.
of je kunt de gordijnen dicht doen

groetjes

charon

Heb het vanacht uitgeprobeerd en ze waren stil totdat ik het deze ochtend er af deed, dan kreeg men ochtendconcert!!! xxx Wat is het fijn om een parkiet te zijn  :P  bedankt voor de tips  ;D

Pascalle

Hoi,

Werkt bij ons ook prima, alleen je kunt je klok erop gelijk zetten: Om half negen is men wakker, maandag t/m zondag, doek of geen doek!

Groetjes

Pascalle, tijger, indy

Parkieten-Freak

Mooi!  :)
Nu Tutti Frutti zich gedeist houdt in de ochtenduren en de rust in de slaapkamer van Charon is teruggekeerd, kan hier wel een slotje op lijkt me.  :P
*klik*