jong parkietje

Gestart door joke, april 03, 2007, 13:59:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joke

Hallo allemaal

4 dagen geleden hebben wij een parkietje van 6 weken oud gekocht. Het beestje is stil en heeft geen interesse voor speeltjes. Als je je hand in de kooi doet kan je haar heel makkelijk aaien. Kortom er zit weinig leven in. Ze eet en drinkt wel. Mijn vraag is, is dit normaal of is het beestje ziek.

Groet Joke

Mars

Ja hoor, dit is wel normaal. Je parkietje heeft een grote verandering ondergaan.
Als ze netjes glad in de veertjes zit en de ontlasting mooi stevig gevormd is, hoef je je geen zorgen te maken. Laat even weten of dat het geval is. Maar in eerste instantie zou ik me geen zorgen maken.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

joke

bedankt voor je reactie
haar veertjes zijn mooi glad en de ontlasting ziet er goed uit. Ik maakte me alleen zorgen omdat ze zo stil is. Heb al een keer een parkiet gehad, maar dat was een mannetje. Die was veel brutaler vanaf het begin. Mischien zijn vrouwtjes anders. Het mannetje is helaas maar 2 jaar geworden, dus de schrik zit er een beetje in.

Groetjes Joke,

Kiwi en Weepeetje

Hoi!

Ik denk dat ze nog eventjes moet wennen, het is natuurlijk niet niks om bij mams weggehaald te worden en in een vreemde omgeving te worden neergezet.
Als het goed is, is dit na een paar daagjes over en bekomt ze een beetje van de schrik.

Succes!!

Groetjes,
Sabrina

-joepiie-

heey!!
ik denk ook dat hij nog eventjes moet wennen, maar als hij na een paar weken nog zo stil is dan zou je een tweede parkietje erbij kunnen kopen!!
maar ik denk dat dit wel weer over gata hoor.. zoveel eranderingen en nieuwe dingen is ook niet mis..
doegg..