Paastak helemaal geweldig!!!

Gestart door petra, maart 28, 2007, 13:43:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra

Hallo allemaal,
Ik heb sinds 1 januari een parkiet ( sinds afgelopen zondag de tweede, maar die komt nog niet in dit verhaal voor....hihi!!) en die parkiet ( Koen) wordt eigenlijk vreselijk verwend door ons....
We begonnen met een mooie triangel voor hem!! Helemaal mooi vond hij hem!!
Rechts naast mijn natte Koen zie je hem....



Daarna zag ik in een winkel zo`n leuke speeltuin voor hem....dus ook die hebben we voor hem aangeschaft....
Nou...die triangel is even helemaal vergeten...want zo`n speeltuin is natuurlijk helemaal top!!!



Maar nu is het bijna pasen en hebben we voor de gezelligheid een paastak in de woonkamer.....nou...alles en iedereen wordt nu vergeten...want zo`n paastak is dus echt een super speeltje voor mijn Koen!!



Dusse...ben je nog aan het twijfelen...neem gewoon zo`n gezellige tak in huis...want het staat niet alleen erg gezellig...het is ook echt "het" speeltje voor je vogel(s)!!!! ( al moet ik nu wel dagelijks de eitjes weer op hun plek terug hangen en vegen onder de takken....maar dat nemen we maar voor lief...toch??!!)

Groetjes Petra

lief-hebber

Hoi Petra.  :)

Ze vinden dat inderdaad helemaal geweldig, ik gebruik zelf ook veel kronkelwilg in de voliere.   :-X
Ze hebben ze nog het liefst als er jonge groene blaadjes aan zitten.  ::)
Maar pas met paastakken wel op, want er zijn winkels die er een spulletje op smeren zodat de takken langer glanzen.  :o

Groetjes lief-hebber.  ;D

petra

Goed dat je dat even meld van dat glansspul in winkels....Ik heb de tak van een boom van vrienden van ons...dus niet uit de winkel....maar er zijn er natuurlijk zat die wel een tak kopen in winkels....!!
Groetjes Petra

Josephine


Mars

Hier zitten ze er ook constant in/aan. Jim vindt de eieren helemaal fantastisch, maar ik heb haar een maandje terug ook al in de kooi moeten zetten omdat ze ons 'aanviel' omdat we paaseitjes aten. Ik denk dat ze een beetje vroeg last van hormoontjes heeft!

Als je straks de boom aftuigd, kun je mooi de takken in de kooi geven. Dat vinden ze heerlijk om die af te knabbelen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..