Eigen kooidoek gemaakt!!!

Gestart door Josephine, maart 26, 2007, 18:06:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

Hallo allemaal!!!
In de voorjaarsvakantie(ja ikweet het het is al even terug), wist ik dat ik een voliere mocht en dus heb ik toen ik bij mijn tante was vast een kooidoek gemaakt. Me tante kan goed naaien, en we hebben er allemaal parkietjes opgezet met een borduur machine. Zelf vind ik hem erg mooi geworden, hieronder heb ik foto's staan, de ene foto zijn verschillende parkieten die  erop staan(lang niet allemaal) en de andere zijn van de doek zelf.Hij heeft4 flappen, aan elke kant dus 1 en aan elke kant kan hij stap voorstap opgerolt worden als hij open moet(voor 2/3, voor 1/3 en het laatste stukje leg ik er bovenop).
Ik heb de verschillende figuurtjes een beetje snel uitgesneden dus ze zien er waarschijnlijk niet helemaal goed uit...  ???
Groetjes Josephine

[verwijderd door de beheerder]

ibi

#1
woow jij ook steeds met je ideeen  :P
echt prachtig.
heb ik geen geduld voor.....

groetjes

DarkWolf

#2
Waaw, dit vind ik mooi!
Hoe heb je die figuurtjes eigenlijk gemaakt?

Josephine

#3
Dat is met een borduurmachine gemaakt. :)

Parkieten-Freak

#4
Zo he, dat is mooi! En een gat in de markt voor je tante!  :P


Josephine

#5
Haha bedankt!!! Mijn tante is heel handig met naald en draad, dus ze heeft me goed geholpen. Over een voliere kan je haast niet een ''normale'' doek hangen want dat past niet eens, of je moet een hele grote hebben natuurlijk!!!

Groetjes Josephine
p.s. Misschien wil ene beheerder even wat in de titel staat: Eigne in Eigen veranderen???

Aangepast ;)
gr Safrena

roha

Hoi josephine,

Wat een ontzettend mooie en handige doek.  ;D Complimenten hoor en goed bedacht van je tante!!
Echt wel een gat in de markt, ook nog een modelletje voor een schuin dak en ze wordt beroemd in parkietenland  ;)

Hanneke

Cropje

Woow gaaf!

Dat is nog eens een goede combinatie van goed voor de parkietjes EN leuk voor het oog :D

Kleintjes

Hoihoi,

ik zat met verwondering te kijken. Echt prachtig die doek  ;D
Ik heb 'n eenvoudig oud dun gordijn dat blauw en vaal blauw gestreept is hihihi. Kunnen we niet ruilen?  :P Nee hoor geintje, even plagen moet kunnen.
Ik vind de doek echt erg leuk geworden.
Als je niet op let krijg je nog bestellingen ook  ;), wordt je zoals al eerder gezegd 'n beroemdheid in ons parkietenwereldje  :D.

Groetjes en liefs van ons aan jullie enne... laat je creativiteit lekker z'n gang gaan
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Josephine

Bedankt voor de complimentjes!!!
Naja, ik heb het natuurlijk niet helemaal zelf gedaan hé! me tante heeft ook geholpen.

Fenixjuh

Dan nog,
hij is heel mooi geworden. En er moet toch iemand bij zijn geweest om aan te wijzen wat mooi zou zijn  ;)

Josephine

Bij serieuse belangstelling voor ook zo'n persoonlijke kooidoek, wil ik je best het mailadres van mijn tante geven... bedenk wel, dat iedere kooi weer anders is en dat er dus wel een en ander heen en weer gemaild moet worden voordat er duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden en het was míjn tante, dus ik had gewoon mazzel ;), maar de borduurtjes zijn niet echt goedkoop, ze moeten eerst op de pc bewerkt worden en dan ook nog geborduurd...
Je kan mij een PB sturen voor haar mail adres, je kan dan maten doorgeven en dan kan zei ongeveer zeggen wat het gaat kosten.(het is niet goedkoop, maar je moet er wat voor over hebben hé?) Schuinde dakjes zijn geen probleem, en ronde kooien ook niet.

Groetjes Josephine