De Vogelkelder in Den Haag

Gestart door Cropje, maart 26, 2007, 22:25:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cropje

Hi allemaal,

Even een vraagje over de Vogelkelder. Ik heb even een kaartje gemaakt met Google Earth, kan iemand (Meltjuh? ::)) me aanwijzen waar de Vogelkelder daar precies ligt? Ik heb namelijk een talent om ergens in een keer naar de goede straat te rijden en vervolgens een half uur bezig te zijn het goede gebouw te vinden (en ja, ik kan tellen :P nummer 20 moet echt te vinden zijn maar dan toch...).
En weet iemand een (gratis?) parkeerplaats in de buurt? Ik heb een tijdje in het centrum van Den Haag gewoond en daar was het echt een ramp!

[verwijderd door de beheerder]

roha

Hoi Hoi,

Als ik het goed zie allemaal, is het gebouw in het midden met die 3 witte vlakken. In ieder geval is het dat stukje wel.
Het ligt zeg maar aan een parallelweggetje, maar dat wijst zich vanzelf.
Geloof dat er een schildersbedrijf Endlich naast zit en een crematorium dacht ik, maar de Vogelkelder valt wel op hoor als je er langs komt.
De parkeerplaatsen zijn gratis. Melanie werkt op zaterdag, behalve als ik kom :D ;)
Als je het echt niet weet, mag je me wel een pb-tje doen, dan ga ik met je mee.

Hanneke

Moppers

Ik heb de onderste foto van die twee in paint bewerkt, de rode stip is de lokatie. Het kan ook het gebouw ernaast zijn, maar zo weet je in ieder geval in welk huizenblok het zit. Het is inderdaad niet te missen als je er bent, het staat met koeienletters op de gevel.

[verwijderd door de beheerder]

Cropje

Bedankt voor de reacties! Ik heb het gevonden hoor!

En voor de OV-ers onder ons: Tram 2 (vanaf Den Haag Centraal) en stadsbus 26 (vanaf Den Haag Hollands Spoor) stoppen bijna voor de deur! Halte buitentuinen...