Het is weer zover!

Gestart door Meltjuh, maart 22, 2007, 20:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cropje

Wauw! Wat prachtig dat je dat hebt gezien, het begin van het leven!
Het is toch niet erg he, dat het hartje zo aan de buitenkant zit? Nou, mams zal het wel goed warmhouden denk ik!
Spannend weer!

Meltjuh

Citaat van: karin v h op april 12, 2007, 08:15:23
Zag je trouwens het hartje ook goed bewegen?

Ja het was super duidelijk! En het was een regelmatige hartslag dus daar is gelukkig nix mis mee!

@Cropje: daar was ik ook een beetje bang voor... Het "dingetje" zit best vlakbij de schaal. Maar Tika is een goede moeder dus alles zal wel goed komen!


Scotty - Keecko

wooww al 4 eitjes? :)

... en 3 bevrucht!! ::) ;D
Ik ben benieuwd wat voor mooie parkietjes nu weer zullen worden geboren!

Super leuk, Mel!

ashley

hallo,

spannend hoor :P

ik zelf ben ook heel zenuwachtig mijn koppeltje heeft nu ook voor het eerst eitjes.
wel 5!! ik kijk ook wel eens in het broed hok en er lijken er al 2 bevrucht te zijn maar ben nog niet echt een expert hierin dus zal waarschijnlijk gewoon moeten afwachten over er een kleintje('s) komen want doe dit nu voor het eerst.

nog veel succes en hopen dat het allemaal goed gaat met jou kleintjes als ze uitkomen ;)

groetjes ashley

Josephine

Wat leuk dat je dat hartje al zo goed kan zien!!! Ben benieuwd hoe het verder gaat!!!! :-*

Meltjuh

5 eitjes en alle 5 bevrucht!! ;D

ashley

oke mooi ;D
hopen dat ze ook allemaal uitkomen

groetjes ashley

Parkieten-Freak

Fantastisch Mel!  ;D ;D
Dat worden weer spannende weken!  :)


Caradow

Kunnen Tika en Macho even langskomen om te showen hoe het moet?

Nee ik ben niet ongeduldig ;)

super Mel, ben heel benieuwd hoe zulke mooie kleintjes er uit het ei gaan kruipen!

Meltjuh

Hihihi nou Macho is ook niet echt een prof hoor Renate::).

Vind het erg leuk dat jullie ook allemaal zo enthousiast zijn! ;D
Ik hoop dat Macho en Tika 5 kleintjes aan kunnen.
Maar aangezien Macho Tika nu al erg steunt door haar te voeren en bij haar te zitten (of ze dat nou erg op prijst stelt weet ik niet) denk ik dat het allemaal wel goedkomt!

Kan niet wachten tot ik de kleine vogeltjes kan knuffelen :-*

roha

Hoi hoi Mel,

Gaaf 5 eitjes en allemaal bevrucht, oe spannend, hoor!!
Het klinkt alsof ze heel erg zorgzaam zijn, dan gaat het vast goedkomen, moet gewoon.

Groetjes Hanneke

Annika

zo he, die parkietjes van jou zijn echt super vruchtbaar  ;D  hartstikke mooi, nu dus hopen dat alles goed blijft gaan. Wanneer verwacht je het eerste jong? Sorry maar anders moet ik gaan opzoeken en rekenen terwijl jij het vermoedelijk zo weet.
Echt ontzettend spannend!  Ik wou dat we nu al een voliere zouden neerzetten, dan had ik bij meerderen van het forum een jong aan willen schaffen hoor, allemaal verschillende kleurtjes enz. Maar helaas moeten we wachten op een andere woning en dat duurt nog wel even  :(

Groetjes Annika

Meltjuh

+- 26 april zal het eerste jong uit het eitje kruipen ;D

Safrena

Citaat van: Meltjuh op april 17, 2007, 11:12:06
+- 26 april zal het eerste jong uit het eitje kruipen ;D

Hey Mel

Super dat tika 5 eitjes heeft, en alle vijf bevrucht zijn.
Weer 5 van die super lieve kleine ontdeugende lieverdjes  ;D

Hihi, is ook toeval dat het eerste kleintje ongeveer 26 april geboren zal worden , dat is net de dag na de verjaardag van Belle en als ik me niet vergis de dag voor de verjaardag van Pucky ;D

Vele groetjes

Chicowen

Citaat van: Safrena op april 17, 2007, 11:19:04
Hihi, is ook toeval dat het eerste kleintje ongeveer 26 april geboren zal worden , dat is net de dag na de verjaardag van Belle en als ik me niet vergis de dag voor de verjaardag van Pucky ;D

Super gaaf Mel! En inderdaad Nancy, Pucky is van de 27e.

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

ashley

haha ik las net dat bij jou de eerste rond de 26 april het uit uitkruipt bij mij is dat ook zo.
het eerste eitje wat mijn popje dan gelegt heeft is dan 3 weken oud

groetjes ashley

Josephine

Wat leuk dat je nu ook weet dat ze alle vijf bevrucht zijn!!!!!! Ik vind het echt super leuk om zo mee te lezen met deze verhalen!!! :-* :-*

Meltjuh

Nu is het ècht zover!! Het eerste jong is vanochtend uit het eitje gekropen!
Iets eerder dan verwacht (tussen 23 en 26) maar het is helemaal gezond.
Zoooo schattig dat kleine roze frummeltje! Het kropje is al goed gevuld en het babytje kan al aardig geluid maken :-*

Helemaal super weer!! :D



[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

#58
Oohhh zo'n lief kleintje! :-*

Gefeliciteerd met het kleine hummeltje!! ;D
Echt zo schattig :-*

Sonja

Hoi Melanie,

Och wat lief, het eerste kleine frummeltje.... :-*

Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de kleurtjes die ze straks gaan krijgen...

Groetjes, Sonja.