Het is weer zover!

Gestart door Meltjuh, maart 22, 2007, 20:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idske

Wat ontzettend leuk en schattig! :-* ;D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

parkietenfan

Oh wat een schatje Mel ;D
Lijkt me zo moeilijk om weer afstand van ze te doen, maar het scheelt gelukkig dat je weet dat ze een goed tehuis krijgen. (Daar doe je in ieder geval genoeg moeite voor).


karin v h

Hallo Meltjuh,
Wat een scheetjes, ik zou ze zo allemaal willen hebben om te knuffelen. :-* Maar helaas ik heb er al 6.
Geniet er nog maar even van voordat ze weer weg zijn - de tijd vliegt voorbij. ;)
Groetjes karin

Scotty - Keecko

Ze zijn prachtig, Mel! :-*

Echt heel erg mooi..!! :-*

Mars

 :-*

Meer kan ik niet zeggen...

Of toch:`Ow, ik wil ze heerlijk knuffelen!', zei ze jaloers :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Cheryl87

Jeetje wat gaat dat snel ineens zeg!
En wat worden ze mooi :-*
Heel leukk!

Parkieten-Freak

Wat een schatjes zeg......  :P
Ze ziener goed uit Mel! ;D


Chicowen

Ow wat zijn ze lief zeg!!!  :-* :-*
Ik blijf verliefd op ze.  :-X :-*

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey Mel

Ook ik ben weer helemaal verliefd. Mocht ik de ruimte hebben zou ik ze meteen allemaal heel graag hebben ;D
Wat een kleine lieverdjes. :-*

De mensen die allen zo een schatje halen, zullen echt heel blij zijn ze zijn niet alleen heel mooi maar ook super lief

Vele groetjes

Chicowen

Citaat van: Safrena op mei 17, 2007, 10:45:06
De mensen die allen zo een schatje halen, zullen echt heel blij zijn ze zijn niet alleen heel mooi maar ook super lief

En niet alleen super lief, maar ook ontzettend ondeugend en grappig en het zijn ware acrobaatjes. En Nancy en ik kunnen het weten!!  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Scotty - Keecko

En...

Zitten er mannetjes tussen? ::)

Ze zijn zo ontzettend mooi en lief :-*
Wou dat ik wat dichter bij woonde... :(

Meltjuh

Tuurlijk zit er een mannetje tussen!
Ze hebben echt mijn hart gestolen. Wat zijn het lieve beestjes! Heel ondernemend en bijdehand.
De jongste kwam vandaag echt letterlijk naar me toe gerend.
Heb ze vandaag allemaal in hun nekje mogen kriebelen!

Foto 1: De 3e (precies Tika) boven op nummer 4 (lijkt op Belle maar heeft een fellere rug) En de oudste helemaal rechts (Lijkt ook op Belle!).
Foto 2: Is dat Macho? Nee dat is de tweede! Een super mooi jong die precies op zijn(denk ik) vader lijkt! Alleen is deze iets bonter op de borst
Foto 3: Lijkt ook heeel erg op Macho maar heeft geen lichte pennen maar zwarte met een groene gloed!

[verwijderd door de beheerder]

Mars

Ze worden erg mooi hoor! Mooie genen hebben Tika en Macho samen.
Leuk om te zien dat ze de ene keer een lichte tekening hebben en de andere keer een zwarte tekening. Ze zijn prachtig!


:-*
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Wauw, echt schatjes.
Ik snap dat ze je hart gestolen hebben hoor!  :-*

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Scotty - Keecko

Ze zijn echt prachtig! :-*

Ik wou dat ik wat dichter bij woonde :(

tup en joep

o wat zijn ze  toch mooi

smartie

 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*!!!!!

Ik wil komen kijken!!!!

Meltjuh

#138
Even een update...
Er zijn 3 jongen uit het blok gekomen.
De eerste twee zijn er al 2 dagen uit en de 3e is er vandaag uit gekropen.

Het 2e jong is super bijdehand en mag je gewoon aaien als je hem heel voorzichtig benaderd. Gister heeft hij stukjes gras van de bio box uit mijn hand gegeten en samen met de oudste trosgierst. Vandaag hebben beiden ook gewone zaadjes uit mijn hand gegeten. Ze kwamen er gewoon opzitten! Het 3e jong is er pas vandaag uitgekomen dus begrijpt het allemaal niet zo goed hihi. Ik heb veel geduld met ze dus ze gaan allen super tam worden.
Ze kunnen alle drie ook al aardig op stok zitten ookal gaat het wat stuntelig.
Nummer 4 zal er vandaag of morgen ook wel uitkomen. Die heeft namelijk vandaag zijn koppie al laten zien.

Macho en Tika zijn weer aan het paren :-\... Maar ik denk dat ik de eitjes weg haal als die er komen. Tika is best kattig tegen de jongen wat ook alweer laat zien dat ze aan het volgende nestje toe is. Als alle jongen uit het blok zijn en zelfstandig eten zet ik Tika en Macho misschien even appart. Zo hebben de jongen de grote kooi met ze 5en zonder dat Tika en Macho ze kunnen lastig vallen :P.

Ik ben echt trots op de kleintjes. Je merkt heel erg dat ze al aan mensen gewend zijn. De jongen komen zelfs al naar de tralies toe als je aankomt! ;D

Morgen zal ik wat mooie foto's plaatsen waar je ze volledig op ziet!

ashley

haai

ze zien er echt supper lief uit :-*
maar ik heb je ook al een persoonlijk berichtje gestuurd met de vraag daarin of je ze zelf houd??

groetjes ashley