Hoe extreem goed schoonmaken?

Gestart door Cropje, maart 09, 2007, 00:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cropje

Tadaaa!


(1/3)

[verwijderd door de beheerder]

Cropje

Tadaaa!


(2/3)

[verwijderd door de beheerder]

Cropje

Tadaaa!


(3/3)

[verwijderd door de beheerder]

Trippy

Missie geslaagd  ;D

Gelukkig heb je de kooi schoon gekregen.

Groetjes,Ursula  ;)

Parkieten-Freak



petra

tjee...echt een super kooi is het zeg....en sorry dat ik met het advies kwam van schoonmaakazijn....bij plastic bakken is dat echt super spul, maar ik heb niet aan verchroomde tralies gedacht dat het zou kunnen inbijten
( of dat het een laagje eraf zou halen??)
Maar met je vogel erin en veel leuk speelgoed denk ik dat het een stuk minder zal opvallen!! ( Je vogel zal er helemaal geen last van hebben.....hihi)
Groetjes Petra

Cropje

Bedankt allemaal! Je ziet het nog wel een beetje, maar alleen als je het weet. Volgende week zondag is DE test, want dan komen m'n ouders en zusje en vooral m'n moeder zal het niet laten haar kritische mening te ventileren... van de week nog maar even wat poetsen :D

Arie vloog er zelf in. Met al haar nieuwe speeltjes heeft ze nog niet gespeeld en het badje (met spiegel  ;D ik blijf het roepen, vind het zo cool!) heeft ze alleen als drinkwaterbakje ontdekt, maar dat komt vast wel (ze zit nu lekker te dutten).

@ Petra: maakt niet uit hoor! Ik vind op dit forum dat iedereen gewoon naar het beste wat hij weet advies moet geven. En als je dat advies opvolgt is dat je eigen verantwoordelijkheid. Ik nam het in dit geval zeker meer mezelf kwalijk dan wie dan ook, aangezien ik een opleiding doe waar redelijk wat scheikunde bij komt kijken: ik had zelf op moeten zoeken wat zuur met chroom doet!


Caradow

wow die is schoon! Die heeft zeker een flinkie beurt gehad! ;)

Fenixjuh

hoi,
ik denk dat menig parkietje jaloers zal zijn op zo'n kooi. En wat je moeder betreft, laten praten, jij hebt er hard voor gewerkt om je parkietje dit te geven, en het is echt heel mooi geworden ;D

Chicowen

Zo die is schoon zeg! Hihi, super leuke kooi!
En ja, een badje met spiegeltje is ook wel heel gaaf hoor!  ;) :-X

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.