yeah een doorbraak (moet het gewoon even kwijt)

Gestart door Jetske, maart 18, 2007, 18:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jetske

He eindelijk! Vandaag ging apollo eindelijk op mijn vinger zitten! Heeft lang geduurd, hij is namelijk nogal bang voor onze handen. Maar met veel geduld en veel liefde is het toch goed gekomen. Nu maar hopen dat hij vanuit hier alleen maar vooruit gaat. Vandaag heeft ie trouwens ook voor het eerst zelfstandig de weg naar zijn kooi terug gevonden tijdens het vliegen. Nu hoef ik me niet meer druk te maken over het feit dat we hem elke keer moesten vangen om hem terug te zetten.

Hij en cicero zitten trouwens nu een paar weekjes samen in een kooi. De eerste dag was nog een beetje twijfelachtig, toen werd de rangorde in de kooi bepaald, cicero liet duidelijk aan apollo weten dat HIJ de baas is! Maar nu is alles goed en zijn ze super lief met elkaar! geven elkaar elke dag wel een keertje te eten en zitten gezellig te keuvelen, echt super leuk. Al mijn twijfels over het nemen van een tweede parkietje zijn weg, wat geweldig is dat!

Zo moest het even kwijt, sorry.   :D

Josephine


Trippy


Moppers

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Volgens mij vinden de meeste mensen hier het leuk om iets dergelijks te lezen.

En het is een goede stimulans voor mensen die ook hun parkietje tam proberen te maken. De aanhouder wint.
(Mijn Binky zit inmiddels ook af en toe op mijn vinger, maar alleen als er wat te halen valt)

ibi

heel leuk jetske.
nu ze al op je vinger zit gaat het zeker gemakkelijker
ga zo door  ;D

groetjes