Trippy weggevlogen.

Gestart door Trippy, maart 18, 2007, 12:25:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra

Ja...ik leef hier erg met je mee....als je een parkiet hebt die dood gaat is ook echt vreselijk....maar je weet dan wel waar je aan toe bent.....Die onzekerheid die jij nu hebt lijkt me echt verschikkelijk!!
Je blijft dan maar zoeken en hopen!!
Nogmaals heel veel sterkte en ik blijf voor je duimen!!
Groetjes Petra

Danielle

Ohw wat erg dat je hem nog niet hebt gevonden. Het zit ook niet mee met het weer  :(.
Ik leef erg met je mee! Het is echt het ergste wat je kan overkomen, vooral omdat je het geen een parkiet gunt om zo alleen buiten te moeten rondvliegen.
Ik zal nog wel even afwachten, het kan zijn dat je parkietje nog na langere tijd gevonden wordt.
Als dit niet het geval is, probeer Trippy dan toch ergens een plekje te geven, door bijvoorbeeld een foto in een schilderijtje te doen en een kaarsje op te steken.
Ik heb namelijk gemerkt dat doordat je niet weet waar je parkiet is, dat je na maanden nog aan het zoeken bent en het geen rust kan geven. En dat is echt een rottig gevoel
Bij mij heeft het toen geholpen om een schilderijtje op te hangen, om op deze manier toch nog een beetje afschijd te kunnen nemen, van mijn parkietje die weggevlogen is.
Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat Trippy nog gevonden wordt.
Heel veel sterkte ermee  ;)

Je was net eerder Petra  ;), maar inderdaad die onzekerheid is echt vrezelijk, precies zoals jij het beschrijft

Trippy

Ik ben ook van plan om inderdaad al ik hem niet vindt een plekje voor hem te maken.

Ik vindt het zo erg dar hij weg is, ik weet niet of hij veilig ergens binnenzit,of dat hij nog leeft.
Misschien zit hij nog wel buiten,in de kou te trillen .

Ik heb nou eigenlijk zijn nep vogeltje altijd in de buurt,waar het nepvogeltjes was was Trippy ook...
Dus kom ik hem tegen dan kan ik hem daar mee lokken ...

Groetjes,Ursula.

Mars

Ursula, ik leef met je mee... ik hoop zo dat Trippy gevonden is. Heb je al foto's verspreid?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Trippy

Dat is het punt....
Hoe graag ik ook wil,De printer doet het niet ...
Minimaal donderdag kan ik dat doen , maar ik vrees dat het dan telaat is  :(
Als er andere mogenlijkheden zijn om duidelijk te maken dat ik mijn parkietje kwijt ben...
Ik hoor het graag.

Ga trouwens dadelijk even polshoogte nemen bij een buurtbewoner,in dat huis reageert een parkietje namenlijk op de naam Trippy en het fluitje die ik altijd maak,maar zover ik weer woont daar geen parkiet...

Groetjes,Ursula

Mars

Hey Ursula,

je hebt vast wel buren of vrienden die een printer hebben. Maak 1 printje en gooi hem vervolgens onder de kopieermachine in de supermarkt!

Kom op joh! Je moet Trippy vinden, ze komt niet zelf terug, vrees ik! En als mensen haar hebben, maar er is nergens een oproep...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

*Z*

Ahh wat erg  :(,, ik leef met je mee,, je weet niet eens of hij nog leeft en misschien zou hij bij iemand terecht zijn gekomen,, zo denk ik ook nog steeds en in Juli wordt het een jaar dat mijn parkietje is weggevlogen denk nog steeds elke dag aan hem  :'(,,,
Hopelijk komt Trippy nog terecht, blijf van alles proberen dan weet je in ieder geval dat je alles hebt gedaan om hem te vinden...

Groetjes,,
zeynep

DarkWolf

Heb je al nieuws van je buren? Ik hoop echt dat zij Trippy hebben gevonden en hebben opgevangen.
Dat zou natuurlijk super zijn, want die onzekerheid nu (zoals eerder gezegt)...

En zoals Mars inderdaad zegt. Maar 1 printje en gooi de rest onder het kopiemachien en plak ze overal op!

Trippy

De mensen zijn niet thuis.
Maar het raam stond op een kier...
Ik probeer het dadelijk nog een keer.

Heb zojuist even een advertentie gemaakt en print hem morgen/dadelijk uit,bij wie weet ik nog niet zeker...

Groetjes,Ursula

petra

En een berichtje plaatsen op marktplaats bij parkieten gezocht....een foto erbij van Trippy.....je weet maar nooit!! Maak er een goede opvallende advertentie van!!
En houd in de gaten wanneer je buren weer thuis zijn!!!
Groetjes Petra

Trippy

#30
Die berichtje heb ik inderdaad geplaatst,op speurders en marktplaats:

http://dieren.marktplaats.nl/vermiste-en-gevonden-dieren/83125655-ik-zoek-mijn-vriendje-trippy.html?adcode=ec2fd7e601f9aa894536cdc9b71b27f5

Die op speurders doet het nog niet.

Volgens mij begint het een beetje op chatten te lijken  ;)

Groetjes,Ursula

DarkWolf

Misschien kun je er bij zetten op wat ze reageert (bv haar naam, een fluitje of evt haar lievelingsspeeltje zoals bv belletje).
En misschien ook wat karaktertrekken en uiterlijke kenmerken geven. Is ze gerind, welk ringnummer,...

ibi

heey

sorry zie dit topic nu pas.
ik zit er steeds aan te denken zoiets zou jou maar eens gebeuren.
hopelijk vind je hem terug  :(

groetjes

Parkieten-Freak

Lieve mensen,
Het is heel erg naar voor Trippy wat er gebeurd is. Het is prachtig dat jullie allemaal jullie steun betuigen, maar dit begint meer en meer op een soort van slow-chat te lijken.

Als je goede tips hebt voor Trippy is dat uiteraard prima, maar ik stel voor dat we het daar wel bij laten.


kimmy89

het is inderdaad ook slim om altijd het asiel en dierenbescherming te waarschuwen. er komen regelmatig vogels en ook andere dieren daar binnen. vaak gaan ze na een week al naar een nieuwe eigenaar die dan altijd vogels van het asiel ontvangt. als je iets kwijt bent, kan het geen kwaad om daar ook te melden! het asiel kan meer dan je denkt.
balen dat je vogel weg is. het is mij ook een keer gebeurt. het is heel rot om hem ergens in een boom te zien zitten en uit zicht te zien verdwijnen.