Zoveelste zielige parkietje op marktplaats

Gestart door Monique8736, maart 17, 2007, 18:27:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ja, advertentie is weg... Op mijn e-mail heb ik geen antwoord gekregen. En ik heb ook nog gebeld, eerst waren ze in gesprek en toen werd er niet opgenomen... Voicemail ingesproken met de vraag of ze me terug wilden bellen...
Tja, nou we gaan er maar van uit dat Twity een nieuw en goed huisje heeft gevonden..., toch?

@ Fenna Misschien mag je een ander parkietje adopteren?

Groeten Marcia

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Monique8736

#21
Hmm,ik ben erg benieuwd wat er van Twity terrecht is gekomen,ik hoop maar (en daar hou ik het ook maar op voor mezelf) dat hij/zij een mooi,liefdevol huisje heeft gekregen van mensen die hem/haar met liefde een mooi leventje gaan geven.

@Mars,bedankt dat je je zo hebt ingezet,ik weet zéker dat ze bij jou dat liefdevolle huisje had gekregen! Ik zal de advertenties een beetje voor je in de gaten houden,mocht ik iets in je omgeving zien,dan PB ik je =)

Enfin,pietje is van marktplaats weg,en het heeft iedereen weer even opgeschud over het adopteren van een parkietje in plaats van er een uit de dierenwinkel te halen..Wat mij betreft mag er een slotje op,bedankt voor de inzet allemaal!  :)

Groetjes Monique,Kip en Coco

Bij deze een slotje
gr Safrena