Leuke dame zoekt heer (amersfoort)

Gestart door Tjilp, maart 30, 2007, 20:01:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjilp

Hoi Ik heet Lazerus

een vrolijke maar pittige Pop van 5 jaar oud.
Ik ben wel beetje bang voor handen...maar zeker niet voor mensen
Ik woon heel mooi...vaak mag ik ook uit mijn woning voor gymnastiek oefeningen..of gezellig met het vrouwtje tv kijken!
Ik zou het leuk vinden als jij mij en mijn vrouwtje komt vrijgezellen!
leeftijd maakt niet zo veel uit en kleur ook niet...je moet niet te veel op mij lijken..ander ka het vrouwtje ons niet uit elkaar houden (daar is ze bang voor ???)

ze kan jou ophalen maar niet te ver want ze heeft een brommobiel..en die kan niet zo snel rijden.
Je mag best wat ouder zijn..want zo piep ben ik ook niet (wel jong van geest)
Mijn vrouwtje bied een warm en liefdes vol plekje.


bestaat een vogel opvang waar je parkietjes kan adopteren?
Zo ja waar?
Lazerus zoekt namelijk een leuke kerel ;)

groetjes Elles

hier een foto van mijn vrouwtje


en dit ben ik in mijn elegantste stand


ben jij die ene leuk vent die een warm thuis verdiendt
Reageerd dan meteen!
snaveltjes Lazerus


Josephine

Vogelopvang Soest, en aangezien je ook in Amersfoort woont is Soest redelijk dicht bij!

roha

Dan zal je moeten informeren. Er zijn vogelopvangcentra, waarvan je een paarkiet kan adopteren, zoals jij dat wilt. Je kan eens vragen bij de dierenambulance/bescherming of bij een dierenasiel.
Succes!!

Tjilp

Citaat van: Josephine op maart 31, 2007, 09:39:49
Vogelopvang Soest, en aangezien je ook in Amersfoort woont is Soest redelijk dicht bij!
Ik geloof dat Soest aleen en opvang is..als ik de site begrijp...
Ik ga een keer naar de dieren asiel rijden zowel soest en Amersfoort voor een Ventje (ik bel niet zo graag  :( )
Mar bedankt voor de tips!!!
Greeetzzz Elles

roha

Een opvang geeft vaak ook wel parkietjes ter adoptie weg. Misschien dat je de vraag kan stellen per email?

Parkieten-Freak


Berichten samengevoegd, er was namelijk gisteren al een topic over Lazarus geopend.


Josephine

Citaat van: Tjilp op maart 31, 2007, 12:17:02
Ik geloof dat Soest aleen en opvang is..als ik de site begrijp...
Ik ga een keer naar de dieren asiel rijden zowel soest en Amersfoort voor een Ventje (ik bel niet zo graag  :( )
Mar bedankt voor de tips!!!
Greeetzzz Elles
Toen ik daar een keer was, omdat ik een jonge merel had gered van een kat en hem daar bracht. Toen hadden ze daar 2 parkieten in een kooi zitten. Ik vroeg of dat soms vakantie oppas was, maar toen zeiden ze dat ze voor die parkieten nog een goed huis zochten. Dus misschien hebben ze nu wel weer wat zitten...

Tjilp

Citaat van: Josephine op maart 31, 2007, 17:00:29
Toen ik daar een keer was, omdat ik een jonge merel had gered van een kat en hem daar bracht. Toen hadden ze daar 2 parkieten in een kooi zitten. Ik vroeg of dat soms vakantie oppas was, maar toen zeiden ze dat ze voor die parkieten nog een goed huis zochten. Dus misschien hebben ze nu wel weer wat zitten...

hee dan ga ik daar even een mailtje sturen!
vragen of ze een adoptie ventje hebben voor laaz.

en prahtige kooi heb ik al..ze kunnen rustig aan elkaar wennen....en als het niet klikt dan heeft Laas een gezellige buurman ha ha ha
Dan komt die kooi gezelig naast Laaz te staan

Tjilp

Ik heb een adoptie ventje op het oog...
Hij zit in het dierenasiel de ark in hardewijk heb net een mailtje gestuurd of ze hem nog hebben!
Zo ja..dan word hij waarschijnlijk Maandag opgehaald!
Het hokje is geariveerd....een kleine fout van mij....Ik zette het hokje voor Lazarus haar kooi..om te zien of het even groot was...
Laaz werd helmaal nerveus van en begon "te roepen" ze herkende het hokje waarschijnlijk nog toen ze nog logeerde bij mijn ouders....want hun parkietje zat in die hok...
Toen het kooitje weer naar boven ging...ging Laaz naar het kooitje roepen
Merkwaardig dat de geheugen van een grasje zo sterk kan zijn :-X

Ik hou jullie op de hoogte of ze de adoptie ventje nog hebben en hoe hij verwelkomt word door familie ;D

Tjilp

Lieve Mensen

Lazarus en ik wil even duidelijk maken... :P.
Lazarus zoekt geen nieuw thuis..maar een vriendje om mee samen te wonen
er heeft een Parkieten Lief hebber  op Lazarus contact advertentie gereageerd...om samen te wonen ergens ander met een leuke heer...we zijn blij op een reactie..maar Lazarus is erg gesteld op haar woon plaats en haar verzorgster (en het is wederzijds :-*) en is niet van plan om te gaan verhuizen.
Dus Lieve lezers..om foutjes te ver komen (fouten maken is Parkiets.....eh menselijk :-X)

Lazarus zoekt GEEN nieuw thuis...

Vriendje waarschijnlijk op aantocht!!!!

Groetjes Elles

Parkieten-Freak

Om alles even te verduidelijken:
We gaan hier verder:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=12547.msg61887#msg61887
Lazarus krijgt een vriend als het goed is.   :)
Dit topic doe ik (eventueel tijdelijk) op slot, om verwarring te voorkomen.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan Tjilp, dan laat het maar even weten. We doen dit topic dan weer open. ;)