nieuwe vriendje (dinnetje) van Koen

Gestart door petra, maart 14, 2007, 13:28:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra

Hoi Allemaal,
Over ongeveer anderhalve week mag ik als alles goed gaat dit vogeltje op gaan halen. ( geboren op 11 februari)



Ik vind hem/haar erg mooi.....en ik ben natuurlijk super benieuwd wat Koen van zijn nieuwe maatje gaat vinden....daarvan ga ik jullie natuurlijk op de hoogte houden!!

De naam van de nieuwe vogel wordt Dirkje ( of van Dirk Kuijt, of van Dirkje uit de Vlaamse pot, dat was een vrouw!!) Dus straks hebben we Koen en Dirkje.....

Groetjes Petra

Mars

Wat een schatje. Ik denk dat het Dirkje uit de Vlaamse pot wordt... ;)
Heel veel plezier met haar!

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jetske

Wat een scheetje. Als ik het zo zie kan het inderdaad best eens een vrouwtje zijn! Lijkt er op dat er al aardig wat wit rond de neusgaten zit, maar kan het ook compleet mis hebben! Heel veel plezier met dirkje en koen!

karin v h

Hallo Petra,
Wat een scheetje, nou als Koen daar niet verliefd op gaat worden dan heeft hij geen smaak.  ;)
Groetjes karin

petra

bedankt voor de lieve reacties!! ;D
Ik hoop ook dat Koen verliefd wordt op Dirkje :-*...of Dirkje nou een man is of een pop......whaha!!
Liefs Petra


Scotty - Keecko

Prachtig parkietje :-*

Citaat van: Mars op maart 14, 2007, 13:53:35
Ik denk dat het Dirkje uit de Vlaamse pot wordt... ;)

Dat denk ik ook ;) Een popje dus!

Groetjes, Ilse

kekavo


Sam

Ik ben het met iedereen eens, dirkje is echt een schatje...