Timo overleden!

Gestart door Mars, maart 05, 2007, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanne

Ow Mars toch :(

Wat vreselijk voor je... je hebt nog zo hard je best gedaan voor die lieve Timo :(

Heel veel sterkte met dit onverwachte verlies

Groetjes Sanne

ibi

och neej heh  :(

ik volgde steeds je topic over timo en zijn gewodne vleugel en het ging steeds beter.
jammer je hebt hem zo lang mogelijk in leven gehouden en zoveel keer naar de DA geweest.

complimenten en sterkte met het verlies van timi *snik**snik*

groetjes

keobnepo

Marcia,

het meeste is al gezegd. Rest mij niets anders dan jou heeeeeel erg veel sterkte te wensen met dit verlies. Je hebt ontzettend je best gedaan, dus daar ligt het niet aan. Ik leef met je mee.

kekavo

Jeetje, Marcia, wat vreselijk!
Ik wens je echt heel veel sterkte. Je hebt al zo veel problemen gehad met hem, en dan net als het wat beter met hem gaat, gebeurt er dit :(
Ik vind het echt heel naar voor je, en leef met je mee.

marretje

Jeetje Marcia dit komt onverwachts. Het ging weer beter had ik gelezen. Heel veel sterkte toegewenst van ons.

Joske

Marcia :(
Wat erg!!

Je hebt zoveel liefde aan dit diertje gegeven...

Sterkte!!

paooltje

Hoi,

Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Timo...

Groetjes, Paola

Josephine

Hoi Mars,
Wat vreselijk dat Timo tóch nog is overleden!!! Ik wens je heel veel sterkte...

Groetjes Josephine

vlekje

Hoi Mars,

Wat erg zeg dat Timo er niet meer is.  :'(

Heel veel sterkte.

Groetjes, Nicole

Marieke-Tommy

Wat erg Mars! :'(
Heel veel sterkte met dit verlies. :(

Liefs van Marieke, Tommy en Bassie

Tanja

Jeetje,  :(

Ik zit helemaal met tranen in mijn ogen. En dat na al die goede zorgen. Zo ontzettend erg, dat hij nu eindelijk kon gaan leven, dat er dan dit gebeurd. Balen zeg!

Heel erg veel sterkte, en ik hoop dat de andere vogels er niet te veel last van hebben dat hij er maar zo kort bij kon zijn.

Knuf en kus, ook namens Bertus,
Tanja

Cheryl87

Hey Mars,

Ook namens mij heel veel sterkte met dit verlies..
Hopelijk kan hij nu weer vliegen achter de regenboog..

Sterkte,

Cheryl

Mars

Beste mensen,

Wat een lieve en ondersteunende reacties allemaal. Dat doet me erg goed. Ik was zelf gisteravond behoorlijk overstuur en nu nog verdrietig natuurlijk. En ook mijn zus en moeder waren erg verdrietig, want die hadden zo hard voor hem gezorgd.

Het was Timo allemaal niet gegunt. Zo veel lijden in zijn leventje en dan als het eindelijk beter gaat...

Tja wat is er eigenlijk gebeurd? De overige drie kunnen niet praten, dus ik zal het nooit weten. Dat vind ik erg moeilijk: was ik te vroeg met Timo en Jim samen achter te laten (geef er maar geen antwoord op)? Of is het allemaal een vervelend ongeluk geweest? Of misschien gewoon een hartstilstand? Helaas is het de natuur: Timo kon niet meer vliegen (storte ook echt neer) en had een slecht evenwicht.

In ieder geval bedankt voor jullie lieve berichtjes. Bedankt ook voor het idee van het opsteken van een kaarsje Karin, ik heb het zelf gedaan en het gaf me echt even rust, even een minuutje gewoon lekker aan Timo denken en hem het beste wensen. 'Dag klein lief havikje van mij, dag poppeke! Tot bij de regenboogbrug!'

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Idske

Hoi Marcia,

Jemig wat ontzettend verdrietig! :'(
:'(


Jullie hebben hem alle goeds gegeven!
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Timo!

Groetjes Idske en Coco.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

parkietenfan

Hoi Mars,

Ook ik lees dit bericht nu pas! Ben de laatste tijd even niet zo actief op het forum.
Wat vreselijk! Na al die goede zorgen!!
Ik wens je veel sterkte met het verlies van Timo. En ja een kaarsje branden geeft enigszins een goed gevoel. Heb ik ook met regelmaat gedaan (en af en toe nog steeds) op de plaats waar coco ligt.
Hou je taai meid en nogmaals veel sterkte!

Liefs
Nathalie