Rico: Man of Pop

Gestart door Josephine, maart 10, 2007, 09:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

Hoi allemaal,
Ik weet denk ik voor 90% zeker dat Rico een pop is. Maar ik wil toch even weten wat anderen ervan vinden. Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn:


[verwijderd door de beheerder]

Trippy

Ik ga zelf voor een popje,

Groetjes,Ursula

lief-hebber

Hoi Josephine.
Ik moet zeggen dat de foto bij mij niet zo goed doorkomt, komt ook door het licht op dit moment in de kamer.  :-\
Een ding weet ik heel zeker er komt een dag dat je dit met zekerheid kan zeggen.
maar waar ik eigenlijk voor reageer is dat ik dit ook aan de hand heb gehad met Rico alleen is Rico bij mij een Lutino valkparkiet.  :-X
En ik heb voor de naam wel een oplossing bij mij heeft Rico de nieuwe naam Ricolientje, en door de reacties van mensen(een vragende blik) kan je eigenlijk altijd wel uitleggen hoe ze aan die naam komt.   ???
En mensen reageeren daar heel vaak erg leuk op, maar je moet het natuurlijk zelf weten, het is gewoon een ideetje.  :P
Groetjes lief-hebber  ;D

Annika

het is een lastige foto, maar zie ik het goed dat Rico beige heeft rond beide neusgaatjes? Ik denk een pop, maar durf het niet met zekerheid te zeggen vanwege de foto

Josephine

Op de foto is het inderdaad een beetje lastig te zien. Maar ik zal het een beetje proberen uit te leggen... Ze neusdop is lichtblauw(heel licht) En er zit ook echt een randje wit om de neusgaatjes. Aan de onderkant(kant waar hij aan de snavel zit zegmaar) Daar is hij een heel klein beetje paars achtig(heel licht)...

Ik ga even proberen nog en foto te maken...

Annika

hoe oud is rico ongeveer? Week of 8 ofzo? Want dan is bij een popje de neusdop meestal heel licht blauw met wit/beige/lichtroze om de neusgaatjes.
Bij Kip was het zo, bij Kiki en bij Frummel is het nu zo. Heel in het begin bij Vledder dus natuurlijk ook.

groetjes Annika

Josephine

oké even rekenen... Hij heeft een ring om zijn pootje dus daar uit kan ik denk ik opmaken dat hij van 2007 is. Dus als ik dan uitga van de eerste week in 2007 dan is hij nu 9 á 10 weken oud...

Josephine

#7
Hier heb ik nog een foto, deze was van 2 weken geleden.


[verwijderd door de beheerder]

Mars

Ziet er uit als een mooi popje.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Hoi Josephine,

Rico is een prachtig popje. :-*

Groetjes, Sonja.

Marieke-Tommy

Voor zover ik op de foto kan zien is het een popje. Dat denk ik omdat ze/hij redelijk bruin/beige is rond de neusgaatjes.
Veel liefs Marieke, Tommy en Bassie :-*

pascalparkiet

hoi,

Ik weet het bijna zeker, rico is een popje ;D

Idske

Ik denk het ook!

Mooi parkietje trouwens! :-*

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Josephine

Oké naja, toch even een bevestiging... De rede dat ik dit vroeg(o.a.) Was dat mijn moeder vroeg of ik zeker wist dat het een popjes was. En toen zij ik ''ja'' En toen zei zij: ''jammer ik zou het best leuk vinden om een nestje te hebben'' :-X

(ik had helemaal niet verwacht dat ze dit zou zeggen omdat ik haar net aan, heb over kunnen halen voor een voliere+2e parkiet) en ze vind het trouwens zelf ook hartikke leuk!!!