Piepend ei?!

Gestart door Susanne32, maart 08, 2007, 13:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

Ahhhhh wat een schatjes!!! Veel plezier ermee, en geniet er nog even van zolang ze nog bij je zijn!!!!

Susanne32

#41
Hallo,

Bedankt voor jullie lieve reacties op ons 3e nestje babyparkieten!!

Het oudste kleintje is gisteren voor het eerst zelf uit het nest gekomen!  ;D

Heb een beetje mijn twijfels of vader Pipo nu wel zo lief is tegen zijn kinderen... Hij heeft het oudste kleintje gisteren een paar keer beslopen en op een onbewaakt ogenblik op z'n kopje gepikt; ik vermoed omdat het kleintje op dat moment aandacht van moeder Belle kreeg en Pipo jaloers was... Hopen maar dat dat goed gaat, maar het is niet zijn eerste nestje zou je zeggen...

Volgens mij zijn Pipo en Belle met een nieuw nestje 'bezig', als jullie begrijpen wat ik bedoel... Pipo kan 'er' geen genoeg van krijgen en bespringt Belle zodra hij de kans krijgt; Belle is er trouwens ook niet vies van...  :P We krijgen de indruk dat ze eerdaags weer een ei gaat leggen; Wordt vervolgd...

Ik kan het niet laten, hier nog 1 foto van de oudste baby in de opening van het nestkastje, vind deze zooooo schattig:

[verwijderd door de beheerder]

karin v h

Het is weer iets om verliegd op te worden :-*
Groetjes karin

Susanne32

Dit is dan ECHT de allerlaatste foto van ons 3e nestje... Maar deze MOEST ik gewoon nog even plaatsen, als afsluiting van dit topic...

Belle heeft trouwens vandaag haar 2e ei gelegd...  Weet niet wat ik ervan moet vinden...  :-\ Maar kan het toch niet maken om de eitjes weg te halen?! Ze zit alweer zo serieus te broeden. Nestkastje weghalen is in dit stadium geen optie, omdat 2 van de 3 kleintjes nog in het nestkastje overnachten. Wordt vervolgd...

Hier dan de beloofde foto (ze zijn er helemaal zelf zo voor gaan zitten: onderop de schommel Pipo Jr., linksboven Joepie en rechtsboven het vogeltje waar we nog een nieuw thuis voor moeten vinden):

[verwijderd door de beheerder]

Josephine

WAT Een SCHATEN!!!! Ze zijn erg fotogeniek!

Idske

Wat zien ze er lief uit!!! :-*

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

ashley

hallo,

echt lief joh :-*

ook leuk dat ze alle 3 bij elkaar zitten.
ik zelf heb nu ook voor het eerst een nestje het zijn ook 5 eitjes.
ik hoop dat er bij mij dan ook van die schatjes komen want die van mij moet ongeveer over 2 weekjes uitkomen.

groetjes ashley

Susanne32

#47
Hallo,

Het gaat goed met de kleine parkietjes. De oudste, Pipo Jr., is woensdagavond naar zijn nieuwe thuis gegaan en heeft het prima naar zijn zin.

Komende vrijdag worden Joepie en Kiwi door hun nieuwe huisgenoten opgehaald. Het afscheid zal niet meevallen, maar is helaas onvermijdelijk...  :( Ik ben ervan overtuigd dat deze vogeltjes bij Stephanie en Lidia een goed nieuw thuis zullen krijgen.

Het is dus helemaal goed gekomen met het 'Piepende Ei'!

Bedankt voor jullie belangstelling voor dit topic en alle lieve en leuke reacties!  ;D

Op naar het 4e nestje...  :-X

[verwijderd door de beheerder]