Winky, ventje?

Gestart door Mars, maart 06, 2007, 17:33:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Beste mensen,

Ik zou graag willen weten wat jullie van het neusdopje (of eigenlijk geslacht) van Winky vinden. Helaas lukt het niet helemaal om scherpe foto's te maken, maar misschien hebben jullie toch wat aan mijn omschrijving. Ik ga er van uit dat Winky een mannetje is, maar ik moet er wel bij schrijven dat het richting zijn neusgaatjes wel wat lichter van kleur is. Niet wit, maar wel wat lichter van kleur. Wat denken jullie: mannetje of toch een popje?

De eerste foto is vandaag gemaakt. De andere vorige week toen Winky ziekig was.

Groeten Marcia

* ik zie dat de foto's meteen lichter geworden zijn: dus nog moeilijker te zien.


[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Hoi Marcia,

Het blijft altijd een beetje gokken, maar voor zover ik het kan zien op de foto's, deel ik je mening, en denk dus ook dat Winky een mooi parkietenmanneke is. ;)

Groetjes, Sonja.

Caradow

Ik ga ook voor een ventje :)

(hij ziet er trouwens goed uit vergeleken met de eerdere foto die je postte)

Trippy

Al is het nog een moeilijk te zien,ga ook ik voor een mannetje.

Een heel mooi mannetje. :)

Groetjes,Ursula

Sanne

Hey Mars,

Ik denk ook dat 't een mannetje is... die neusdop is namelijk net zo paars als van mijn Robin :) (die van Simba was veel blauwer en had witte randjes)

Groetjes sanne

Josephine

Ik ga ook voor een man hoor!!! Hij heeft wel een  beetje wit rond de neusgaatjes. Maar de rest is echt paars, en bij een popje is dat dan lichtblauw/wit

Marieke-Tommy

Hoi Mars,
als ik de foto's zo bekijk zou ik zeggen dat het een mannetje is omdat zijn neusje redelijk rose van kleur is. Maar met zekerheid zeggen kan ik het niet!!! :-\ :P :D

Het is wel een schatje zeg!!! :-*

Groetjes van Marieke, Tommy en Bassie :-*