Arie draait en geeft pootje!

Gestart door Cropje, maart 07, 2007, 12:46:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parakiki

Best leuk, mijn vogeltjes kunnen alleen pootje geven omdat ik nauwlijks oefen met hun, als ik met mijn hand in de kooi ga gaat eentje al beginnen met bijten (Auw-auw-auw-auw-auw-auw-auw :() maar verder : ga door met oefenen en zet nog meer filmpjes van je parkiet op you tube

Trippy

Hallo,

Dat trosgierst en compilmetjes had ik al wel verwacht.  ;)
Maar hoe krijg je hem zover dat hij rondjes draaid ? 
Dat zal ik erg graag willen weten om het Trippy ook te leren.

Trippy geeft al pootje op comando en kusjes op comando.  :)
Maar aangezien hij niet uit zichzelf rondjes draaid....
Moet je een rondje draaien met het trosgierst in de hoop dat hij meedraaid...?
En dan tussendoor bijvoorbeeld draaaaaaaaiii Trippy draaaaaaai  ( ???) zeggen ?

Hopenlijk wil je deze vra(a)g(en) beantwoorden ?

Ik hoor het wel...

Groetjes,Ursula :)

Cropje

Hoi Trippy!

Je vraagt me om een reactie. Meerdere mensen in dit topic trouwens. Over hoe het nou precies werkt. Ik heb dit berichtje al een paar keer geprobeerd te posten, maar op de een of andere vreemde manier is hij na een paar uur weer verdwenen  ??? :o

Dus ik probeer het nogmaals:
Citaat van: Trippy op maart 11, 2007, 18:54:00
Moet je een rondje draaien met het trosgierst in de hoop dat hij meedraaid...?
En dan tussendoor bijvoorbeeld draaaaaaaaiii Trippy draaaaaaai  ( ???) zeggen ?

Precies!

Trippy

Ik had het de eerste keer gelukkig al gelezen  ;)

Maar tot nu toe vertikt Trippy een rondje te draaien,een half rondje oke maar verder ga ik niet  :-\

Ik heb heel veel geduld nodig en stop er pas mee als het lukt.
Want het zal me lukken Trippy zover te krijgen.

Groetjes,Ursula

Cropje

Pas je op dat het wel leuk blijft voor Trippy, als hij dat draaien echt niets vindt, kun je misschien beter een ander trucje met hem oefenen. Een van de redenen waarom dit met Arie lukt, is omdat ze het leuk lijkt te vinden.

Trippy

Tuurlijk hou ik het leuk  ;)

Het was maar bij wijze van spreken.
Het gaat erom dat Trippy het leuk krijgt/heeft en niet dat hij verplicht wordt dingen te doen  ;)

Als hij het echt niet wil ga ik wat anders proberen,maar aangezien ik nog maar een keertje een kwartiertje heb kunnen oefenen....

Groetjes,Ursula

Sonja

Hallo allemaal,

De bedoeling van dit topic is om waardevolle berichtjes met elkaar te delen, en niet om aan elkaar uit te leggen hoe een bepaald kunstje aanleren in zijn werk gaat.

Dat kan ook afgehandeld worden via een pm. ;)

Willen jullie proberen hier rekening mee te houden? ;)

Groetjes, Sonja.

Nadine

Owwhh echt stoer die rondjes! whaha elmo geeft ook pootjes! ook alleen maar als hij geen zin heeft om helemaal op me vinger te gaan zitten  ::)

Citaat van: Mars op maart 09, 2007, 11:42:38
haha... Ik heb gistermiddag geprobeerd of Jim het met een stukje trosgierst wilde doen. Nou na twee rondjes (meer steeds een halve cirkel) ging ze mooi met de rug naar me toe zitten: 'je bekijkt het maar met je trosgierst, zo lekker is het ook weer niet!'  :-X

Dus vertel ons allen... hoe heb je het gedaan?

Das toch al heel wat! ik denk dat je na 2 X een half rondje al had moeten stoppen hem uitbundig had moeten belonen en trosgierst laten eten! ik bedoel hij denkt ook van wat moet je nou van me met je draaien en trosgierst om me heen draaien? ??? klink theel stom maar.. stop als het goed gaat! en niet als hij niet meer wil ;)
Geloof me.. dat werkt! dan vinden ze het veel leuker en pakken ze het veel beter op!  :D
Zal wel oud nieuws zijn.. mjah dat is dan jammer..