Gezocht! Fokker die me kan helpen! PLZ

Gestart door Vogeltje, december 11, 2006, 21:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vogeltje

Hallo Vogelliefhebbers!

Ik heb een dringend verzoek. Ik moet voor mijn afstudeerproject een fokker zoeken die me kan helpen en zijn/haar ervaringen met mij wil delen over grasparkieten. Met name het fokken/broeden en het broedproces van die lieve vogels. Is er iemand die me hierbij kan helpen?

Liefs Vogeltje

Caradow

ehm.. allereerst handig om te weten dat vogels niet gefokt worden, maar gekweekt...

Ik heb geen ervaring met kweken, en kan je helaas niet verder helpen...

Annika

voordat iemand me voor is :

zelf heb ik 4 nestjes gehad, maar helaas heb ik momenteel geen tijd/energie om je te helpen, sorry.
Hopelijk vind je iemand anders.

Groetjes Annika

Vogeltje

Loha,

Oke kweken. Er wordt op school alleen maar over fokken gepraat vandaar dat het er een beetje in zit. Heb als naam van het project wel kweken staan, wees gerust. Het zijn maar 3 vragen die ik te stellen heb en hoe de ervaringen er mee zijn. Dat kan in 1 mailtje eigenlijk wel beantwoordt hebben. Heb verder geen begeleiding erin nodig. Ik moet van school een deel in mijn project verwerken hoe de ervaringen van een kweker zijn. Het zal niet veel tijd kosten, dat beloof ik!

Goetjes

Meltjuh

Hallo Vogeltje,

Ik wil best helpen met je project :D.
Mijn parkietjes hebben zelf ook een nestje gehad en mogen het dit voorjaar weer proberen :D

paooltje

Hi,

Ook ik wil je wel helpen met je project. Een van onze koppeltjes heeft dit jaar een nestje gehad
en mogen het in het voorjaar weer proberen!

Groetjes, Paola

Vogeltje

halloha.

Lief dat jullie willen helpen:) IK zal de vragen in het kort even uitleggen wat ik voor mijn project nodig heb.
Ervaringen over erfelijke gebreken en of dat ook van invloed heeft op het kweken/broeden.
Ervaringen over het vaststellen van de dracht.
Ervaringen over wat zou kunnen misgaan, zoals legnood.