Verliefd op zichzelf maar niet op parkietenvriendje?

Gestart door Corien, maart 06, 2007, 20:50:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Corien

Hallo!
Ik heb vandaag voor Joey een (mannelijk) vriendje gekocht: D.J. Hij is al wat ouder uit de dierenwinkel (ik schat 2/3 maanden). Maar nu heeft Joey helemaal geen aandacht voor D.J.! Ze hebben vanmiddag even door de tralies kennis gemaakt (meer negeren), maar Joey zit nu alweer voor de spiegel (waar ik een papiertje voor heb gehangen) met zichzelf te kroelen (als hij het papiertje weg kan krijgen). Komt het nog, of heeft Joey eigenlijk geen behoefte aan een vriendje?

Trippy

hoi,

Leuk dat je nog een nieuw vriendje hebt aangeschaft voor Joey

Ik denk dat het nog wel komt hoor.
Een poosje alleen en dan ineens een vriendje,terwijl je al verliefd was op de spiegel... jah ?

Ik zou zeggen haal de spiegel weg,maar dat is ook weer wat hard.
Dus wacht het even ag mocht het intresse in D.J niet gauw wat meer worden dan zou ik toch het spiegeltje weg halen.

Groetjes,Ursula

Corien

Ik heb bewust geen spiegeltje in de kooi gehangen, maar ik heb 3 grote spiegels in m'n kamer waar hij graag bij zit, en jammer maar helaas deze ga ik niet weghalen :P Vandaar dat ik er een briefje voor heb gehangen. (Het stukje waar hij zichzelf in kan zien). Ze fluiten wel al heel erg naar elkaar, ze maken liedjes lijkt wel haha

Danielle

Zoiets heeft wel wat tijd nodig hoor.
Bij mijn parkietjes heeft het zelfs zo'n 2 maanden geduurt voordat het een beetje vriendjes werden. Eerst was mijn oudere vogel niet weg te slaan bij zijn spiegel en nu kijkt ze er niet meer naar om  :-X.
Probeer dus veel geduld te hebben en kijk elke keer naar de positieve dingen. Zoals dat ze al naar elkaar fluiten, dat is namelijk al een goed teken.
Leuk dat je al een vriendje erbij hebt gehaald  ;D.
Veel plezier met je nieuw vriendje.

Danielle