wie weet wat dit is??

Gestart door kaatje, maart 04, 2007, 20:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaatje

hoi allemaal,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,ik heb een klein jaartje een grasparkietje(arie).Arie is heel tam en speelt heel graag in zijn boom met speeltjes en in de kooi ,hij kletst lekker en toont verder geen rare dingen,alleen dit:
zodra hij rustig zit of in zijn kooi of buiten de kooi trekt ie zijn koppie iedere keer naar achter en dat gaat ie steeds vaker doen,nu is mijn vraag ,WEET IEMAND WAT DIT KAN ZIJN???het lijken mij geen stuiptrekkingen en ook zijn krop is goed( want hij braakt niet dat heb ik namelijk op op de site nagekeken)graag jullie reactie's.
grtz karin en arie

Cropje

Hoi Kaatje!

Wat grappig, mijn parkietje heet ook Arie!

Ik snap niet precies wat je bedoelt met het koppie naar achteren trekken. Bedoel je misschien dat hij z'n snaveltje en neusdop terugterkt in z'n veertjes? Dat betekent dat hij uitrust en zich klaar maakt om te slapen.

kaatje

hoi,
wat leuk dat ie van jou ook arie heet,nee ik bedoel niet dat ie gaat slapen,ik bedoel dat ie zijn koppie tussen zijn schouderbladen(of zoiets)doet. zoals wij mensen ook kunnen,duw je achterhoofd maar tussen je schouders zodat je neus een beetje omhoog komt