TICO

Gestart door Sharon, februari 28, 2007, 14:50:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sharon

Hallooo!!

Misschien kunnen jullie nog herinneren dat ik voor mijn moeder's verjaardag een parkiet had gekocht!
Hahaha natuurlijk ook een beetje voor mezelf hoor!  :-\

En wou even zeggen dat het echt super met tico gaat!
Wat een schat! Op het bijten na dat hij af en toe doet! <, Denk trouwens dat het een hij is, er zijn namelijk op zijn neusdop 3 blauwe vlekjes te vinden en hij is nu in de rui ...  :D

Ook doet hij ons al  na nog jammer genoeg geen woorden maar wel fluiten,
Zo als er een lekkere (jonge)  langsloopt en je fluit erna hij maakt kusgeluiden en iets wat ik niet begrijp hij gooit altijd met zijn koppie alsof hij heel snel ja aan het knikken is!
Zooo schattig!

Vandaag had ik het eerste kusje gekregen.. normaal als je hem alleen al op zijn buikje een kus geeft bijt hij, gelukkig nu niet meer  ;D

nouja wou even kwijt dat het met tico super gaat!

HELE DIKKE KUS SHARON&TICO&PUNKIE

keobnepo

Geweldig om te lezen dat het zo goed gaat met Tico!!

Dat knikken met het hoofdje, dat deed Mini ook altijd, ik denk dat ze dat doen als ze iets heel interessant vinden. Hij zal het waarschijnlijk doen als je tegen hem praat of in ieder geval met hem bezig bent...

Annika

Citaat van: Sharon op februari 28, 2007, 14:50:13
en iets wat ik niet begrijp hij gooit altijd met zijn koppie alsof hij heel snel ja aan het knikken is!

Die beweging is waarschijnlijk het 'headbangen', tenminste daar lijkt het op. Parkietjes doen het inderdaad, zoals mijn voorganger al ongeveer schrijft, als ze het naar hun zin hebben.  Wij zeggen hier ook wel eens dat ze patser gedrag vertonen, aangezien alleen de mannen hier het doen, bijv tegen elkaar of tegen schaduw op de muur  :-*

Veel plezier verder met Tico.

Groetjes Annika

Sharon

Hallo,

Ja inderdaad want denk dus dat het een mannetje is! Headbangen hebben wij het hier ook al genoemd!
Het zijn toch gewoon schatjes he! Hij kan zichzelf nu ook in de stoelpoot zien en is hij daar al een kwatier tegen aan het kwetteren! Zo grappig om te zien.

xx  :-*

Jetske

cicero is ook een kei in headbangen. Erg grappig om te zien  :P Doet het zowel in de kooi als daarbuiten, inderdaad ook tegen de schaduw op de muur. Ik moet er altijd erg om lachen.

Parkieten-Freak

#5
Bedankt voor deze mededeling!
Omdat het een mededeling betreft en geen vraag, sluit ik dit topic om "slow-chatten" te voorkomen. ;)