Te koop!! Voliere met 8 parkietjes en eventueel 2 vogelkooien

Gestart door KiimmBiimm_, maart 07, 2007, 14:25:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KiimmBiimm_

Hallo

tot mijn grote verdriet moet ikmijn parkietjes weg doen.
omdat ik het zo ontzettend druk heb met school kan ik ze niet de aandacht geven die ze verdienen.

ik heb een binnenvoliere
met 8 schatjes erin

en ik heb 2 extra kooien

dit alles wil ik verkopen voor €120,

heeft iemand interesse ikzelf woon in eindhoven maar omdat ik pas 17 ben kan ik ze niet komen brengen,

M.V.G Kim wiggers

Ps. ik wil de parkietjes ook los verkopen dan zijn ze €3,50 per stuk
ik heb koppeltjes en die MOETEN samen blijven

Sanne

#1
Hoi Kim,

Ten eerste wil ik kwijt dat ik aan de ene kant nogal verbaasd ben dit te lezen, aan de andere kant was het wel te verwachten omdat jij veel te veel van je parkietjes verwacht... (en daar bedoel ik mee tam worden met z'n achten etc.)
Ik wil je parkietjes niet hebben... maar mocht er iemand zijn die ze wel wil hebben en die toevallig ergens woont waar ik wel in de buurt kom dan kan ik ze misschien wel brengen ('k woon in Eindhoven, maar ik kom regelmatig in twente, hierbij komt ik langs den bosch, nijmegen, arnhem, deventer etc, of utrecht en zwolle etc) Dus mocht d'r iemand zijn die 1 of meerdere parkietjes wil, dan mag je me altijd even pb'en met de vraag of ik toevallig nog in jouw woonplaats kom ;). Uiteraard kan ik met de trein geen vogelkooi meenemen. Het gaat dus alleen om de parkietjes!

Groetjes Sanne

Wanneer er geen serieuze belangstelling is voor de parkietjes, wordt er verzocht niet te reageren. Dit berichtje is wat mij betreft een uitzondering vanwege het vervoeraanbod. Gr. Ingrid

KiimmBiimm_

sorry dit is even oftopic..

Maar ik verwacht niet te veel van mijn parkietjes
ik heb me erbij neer gelegd dat ze niet tam kunnen worden ofjaa niet heel gemakkelijk en dit vind ik ook helemaal niet erg

ik moet ze helaas weg doen omdat ik het te druk heb met school
maar ik heb ook een chronische ziekte
en mijn huisdiertjes zijn mijn alles
en het doet me pijn als dan iemand zegt dat hij/zij het wel verwacht had dat ik ze weg moet doen
dit is mijn laatste hoop ik kan ze wel houden
maar ik doe ze weg omdat het beter voor HUN is

Maar bedankt voor je aanbod

Trippy

Misschien is het handig voor de gene die intresse hebben als er wat foto's staan

Van de parkieten... en als je er wat meer over verteld.
Als je een foto van de binnevoliere en de kooien plaatst.

Groetjes,Ursula

roha

#4
Hoi Josephine,

8 parkieten hebben voldoende aandacht van elkaar, dus in principe hoef je ze niet weg te doen, als jij voor een goede basiszorg zorgt (eten, drinken en schone voliere), zoals je al deed en een dagelijkse praat als het kan vaker natuurlijk.

Hey Mensen
zoals ingrid al zei Wanneer er geen serieuze belangstelling is voor de parkietjes, wordt er verzocht niet te reageren.
Kijk ook maar even op onderstaande link.
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0
Gr safrena

Annika

#5
wat Roha zegt kan mijns inziens wel eens waar zijn. Jij hebt momenteel weinig tijd, maar de parkietjes hebben elkaar en een ruime voliere. Als je genoeg afwisselt met speeltjes (dat is maar even werk) en ze krijgen gewoon genoeg schoon voer, water en bodembedekker etc, dan denk ik niet dat je ze weg hoeft te doen.
Het zou ook zonde zijn als je straks spijt hebt wanneer je weer meer tijd hebt. Ik zou zeggen : denk er nog eens over.

Groetjes Annika

starling

any chance dat je 1 van de kooien apart weg wil doen?

ik zoek een kooi namelijk die geschikt is voor 2 parkieten,..

smartie

Mocht je ze nog steeds weg willen doen en niemand weten, dan weet ik nog wel een adresje voor je met een buiten voliere waar ze eventueel mogen wonen. Maar ze doen dit uit hobby en krijgen ook altijd weer nieuwe vogels op de natuurlijke manier, dus ze betalen er niks voor maar zouden ze wel een goed thuis kunnen bieden. Nogmaals: denk er nog even over na zodat je er geen spijt van krijgt!