langzaam

Gestart door ibi, februari 24, 2007, 18:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ibi

heey beheerders

het forum gaat hier echt super traag terwijl andere site's heel snel zijn.
ligt dit aan mij of aan het forum ????

groetjes

Parkieten-Freak

Dit ligt aan het forum helaas....  :(


Caradow

het forum is inderdaad erg traag vandaag, maar hij doet het in ieder geval! ;)

ibi

inderdaad hij doet het wel.

maar als ik op een topic klik duurt het erg lang voordat het klaar is.
hoop  dat het morgen beter is

Ingrid

Langzaam en....berichtjes verdwijnen  ??? ???

Parkieten-Freak



Jorijn

Ik kan op het moment niets anders van afwachten, mocht het morgen nog steeds zo zijn ga ik er in ieder geval direct mee bezig. De verhuizing zou problemen moeten oplossen, en niet voor problemen horen te zorgen.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Josephine

Vandaag had ik er inderdaad ook last van. Ik zat te twijfelen of ik een berichte zou plaatsen om het te vragen. Maarja, dacht ik, straks ligt het aan me eigen pc. Maar dat was dus niet zo ;)

Ik hoop dat het snel word opgelost

Groetjes Josephine

Mars

Het is erg langzaam maar het doet het wel  :). Ik heb nog geen berichten zien verdwijnen gelukkig, maar vond inderdaad dat het soms wel erg rustig was op het forum. En toen ik dat gister dacht toen bleek dat er berichten verdwenen  :( Echt balen dat de verhuizing niet oplevert wat zou moeten!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ibi

yes

eindelijk er begint wat snelheid in het forum te komen.
volgens mij komt het wel weer goed   ;)

groetjes

Mars

Toch lag hij er net uit, dus wat mij betreft juich jij wat te snel  :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Mars

Toen ik net een reactie wilde posten deed het forum het niet meer. twee minuten later wel weer, maar toen moest ik opnieuw typen. Maar ehm Ibi, het is net of we aan het chatten zijn: een wellus-nietes of hij doet het wel-hij doet het niet gedoe... Heeft dus geen zin ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sara

Bij mij werkt het weer prima. ;)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

karin v h

In het begin van de avond duurde het erg lang. Ik ben toen maar gestopt maar....... hoe later op de avond hoe beter het gaat. ;)
Misschien komt de traagheid als er veel mensen zijn ingelogd????? :-\
Groetjes karin

Mars

Het meeste online vandaag waren 22 personen. Dat zal toch niet te zwaar zijn geweest?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ibi

de storing heeft wat problemen opgeleverd.
mijn berichtje in dit topic is verwijdert en in andere topics zie ik ook.

groetjes

Ingrid

Dit gaat op chatten lijken. Jorijn heeft al aangegeven op de hoogte te zijn van de problemen.
Citaat van: Jorijn op februari 24, 2007, 20:46:45
Ik kan op het moment niets anders van afwachten, mocht het morgen nog steeds zo zijn ga ik er in ieder geval direct mee bezig. De verhuizing zou problemen moeten oplossen, en niet voor problemen horen te zorgen.

We moeten afwachten en een beetje geduld hebben ;).

En *KLIK*

Jorijn

Het lijkt over te zijn. Forum reageerd weer op een fatsoenlijke snelheid. Eens zien hoelang dit aanhoud ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com