nieuw thuis gezocht voor mijn 2 parkietjes

Gestart door sjouje79, mei 14, 2007, 09:57:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjouje79

Met pijn in mijn hart vraag ik of iemand mijn 2 parkietjes Meneer Pieterse (man) en Brammetje (vrouw) wil adopteren. Ik heb ze beide ongeveer drie jaar. Ze hebben veel plezier samen en zijn wellicht mede daarom niet handtam, maar oh zo gezellig. Soms zitten ze een hele tijd met elkaar te praten wat dat uitloopt in een hevige discussie. Vervolgens gaan ze elkaar lekker zitten kroelen. Heerlijk om te zien.
De reden waarom ik de bovenstaande vraag stel is dat ik vind dat ik te weinig tijd en aandacht kan geven aan mijn parkietjes. Ik vind dat ze meer verdienen dan dat ze nu krijgen. Ik wil niet dat ze bij zomaar iemand terecht komen, daarom dat ik het via deze site doe, zodat ik zeker weet dat ze vij iemand komen die veel van ze zal houden en voldoende aandacht en tijd aan ze kan besteden. Wellicht iemand met een voliere zodatr ze lekker de hele tijd kunnen vliegen.
Het zijn echt schatten van parkieten en ze hebben leuke karakers. Vooral elkaar vinden ze erg leuk.
Ik hoop dat een echte parkieten freak zal reageren en dat mijn parkietjes een goede toekomst krijgen.
Alvast bedankt....
Sjoukje van der Vlist

*knip*
Mail adres verwijderd om spam te verkomen
gr Safrena

sara

hoi
kun je een foto bij zeten en je adres waar je woont
dan kun ik kijken ;)

sjouje79

Hoi Sara,
wil ik best doen, maar ik wil graag wat meer over je situatie weten (heb je een voliere of niet etc) en waarom je eventueel m ijn parkietjes wil adopteren. Of je ze uit elkaar wil halen of juist etc.
Ik hoor het wel van je.
groet Sjoukje

karin v h

Hallo Sjoukje,
Ik ben het met Sara eens dat het het beste is om even je plaatsnaam erbij te zetten zodat het voor iedereen makkelijker is om te bepalen of ze een eind willen rijden voor een parkietje.
En een foto zorgt er alleen maar voor dat men ziet hoe ze eruit zien.
Men mag toch wel weten wat men 'koopt' en dat jij bepaalt of je met die iemand akkoord gaat is logisch.
Groetjes karin
P.s. voor mij hoef je het niet te doen want ik koop ze toch niet (heb er al 6). ;)

Pam

Volgens het profiel van Sjoukje woont ze in Leiden !!!!

Groeten Pam
Toedels Pam en Willem

sjouje79

klopt dat ik in Leiden woon,
Ik wil pas adres gegevens ed gegeven als ik het gevoel en idee hebt dat iemand echt serieus is en een goed thuis kan bieden voor mij parkietjes.
Je kan natuurlijk ook via mijn e-mail allerlei dingen vragen over mijn parkietjes. Ik ben bezig een foto van ze te plaatsen, maar het lukt alleen nog niet echt :(
groetjes Sjoukje

sjouje79

Ik ben  nu al een tijdje bezig om een foto te plaatsen van mijn parkietjes, zodat mensen die overwegen ze te adopteren weten hoe ze eruit zien. Maar op de een of andere manier lukt het niet. Als je een foto van mijn parkietjes wilt zien moet je me maar even amilen (zie profiel ) en dan kan ik een foto terug mailen....
Ik probeer bij dit berichtje een foto te plaatsen, hopelijk lukt het....
groet
Sjoukje

[verwijderd door de beheerder]

sara


Cropje

Ik rijdt vanuit Koog aan de Zaan (iets verder dan Amsterdam) naar Leiden in ongeveer 30 minuutjes met de auto, als er geen files staan...

sjouje79

klopt,  Amsterdam en Leiden valt best mee als er geen files staan doe je er inderdaad ongeveer 30 minuten over (ligt er wel aan waar uit Amsterdam je vandaan komt natuurlijk...)
groetjes Sjouk

sara


sjouje79

het is dan denk ik zo'n 30 a 45 minuten met de auto.
Ik neem aan uit je reacties dat je geintresserd bent in mijn parkietjes?
Je kan me ook e-mailen he, het adres staat bij mijn profiel.
Groet
Sjoukje

sjouje79

hoi allemaal, dit topic mag gesloten worden
groetjes

Parkieten-Freak

Op verzoek krijgt dit topic een slotje.
*klik*