Sweety overleden...

Gestart door Sanne, februari 24, 2007, 09:25:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

aaahhh wat erg Sanne!!! ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...

Groetjes Josephine

tup en joep

hoi sanne
ik schik er wel van had echt niet gedacht dat sweety dood zou gaan
maar ze heeft wel een heel goed leven bij jou simba en robin gehad
jij heb heel goed voor haar gezorgd
beter had ze het niet kunnen treffen denk ik dan was het wel eeder slechter met haar afgelopen als ze in de dierenwinkel had gebleven
HEEL VEEL STERKTE
groeten andrea

karin v h

Ik schrok ervan dat Sweety is overleden.
Je hebt er zoveel voor gedaan en zoveel liefde gegeven maar soms is er niets meer aan te doen. Je staat er machteloos bij te kijken.
Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies.
Groetjes karin

*Z*

 :( sanne ik wens je ook heel veel sterktee  :'(

esther

Veel sterkte met het verlies van je lieve parkietje Sweety.
Groetjes Esther

marretje

Heel veel sterkte met het verlies van Sweety. En inderdaad zoals de rest al zei ze heeft nog een goed leventje van jou gehad.

Danielle

Ohw, wat erg  :o.
Ik ben het met alle andere reacties eens, je hebt haar echt nog een geweldig leventje gegeven.
Ook ik wil je daarom heel veel sterkte wensen met het verlies van Sweety.

Jetske

Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Rust zacht liever sweety. Het is fijn om te weten dat dit vogeltje toch nog een waardig einde van haar leventje heeft gekregen. Ze heeft kunnen ervaren wat echte liefde is en hiervoor zal ze je altijd dankbaar zijn, waar ze ook is.

smartie

Jeetje zeg. wat onwijs erg dat je lieve Sweety na al je goede zorgen toch nog is overleden! Simba en Robin zullen haar net als jij vast vreselijk missen. Ik wens jullie allemaal veel sterkte met het verlies en hoop dat jullie alle positiviteit die ze jullie gebracht heeft ondanks haar handicaps blijven herinneren. Ze heeft dan wel een kort leventje gehad maar wel de beste verzorger die ze zich maar wensen kon!

STERKTE!!!

liefs van Pino, Lucky en mij

maartje

och jemig sanne,
iedereen heeft het al gezegd, maar beter heeft sweety het niet kunnen hebben! heel veel sterkte met het verwerken en een dikke knuffel aan de andere twee grasjes.

maartje

Cheryl87

Hey,

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van Sweety. Ook al had ik niet gereageerd in het topic over sweety, ik heb wel meegeleefd met haar en nu met jou!

Heel veel sterkte voor jou,  Simba en Robin.

Groetjes Cheryl

parkietenfan

Hoi Sanne,

Ik lees het nu pas, ik was even niet actief op het forum. Jeetje wat erg Sanne,
Maar ook ik wil even zeggen dat ze de laatste 3,5 maand een geweldig leventje bij je hebt gehad en dat is ontzettend mooi! Je hebt haar alle liefde gegeven die ze verdiende. Hopelijk kan je het een plaatsje geven.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel van Binkie en mij.

Nathalie

Joske

 :( Sanne, wat erg.

Iedereen heeft het al gezegd, maar ook van mij: jij hebt super voor haar gezorgd. Misschien vindt ze nu de rust die ze verdiend.

Heel veel sterkte!

Tanja

Ah gossie,

Ik sluit me aan bij alles wat hierboven al gezegd is.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat de andere Simba en Robin het verlies goed zullen verwerken!

Groetjes Tanja

Sanne

'k wil graag iedereen nogmaals heel erg bedanken voor al jullie steun :)

Groetjes Sanne

Sam

heel veel sterkte hoor, een vogeltje verliezen is niet niets...

hoe gaat het nu met de andere vogels, hebben ze een beetje steun aan elkaar?

Sanne

Met de andere twee gaat 't gelukkig goed... maar Simba zoekt vooral veel steun bij mij (maarja die mocht eerder ook al graag bij mij zitten :) ) In 't begin zat ze wel raar te kijken naar m'n nachtkastje waar de kooi van Sweety stond...

Karin

Wat had de dierenarts gezegd dat er aan de hand was met Sweety?

Sanne

waar basseer je op dat ik naar de dierenarts ben geweest? :S

baasje Twister

Hoi Sanne,

Ik leef met je mee en weet hoe het voelt, eergisteren is mijn Twister ook heengegaan.......

Heel veel sterkte in de komende periode.....

Vele lieve groetjes van Baasje Twister