Trosgierst Eruit

Gestart door mar, juli 07, 2005, 19:21:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mar

pas twee parkietjes moet je bij het tam maken de trosgierst eruit halen en alleen bij je hebben om ze op je vinger te krijgen ik heb het er nu nog in de kooi hangen

              groetjes mar

Sonja

Hoi Mar,

Trosgierst kun je gebruiken om je parkietje op je hand te lokken.
Nu is het wel zo dat, als je het ook in de kooi hebt hangen, ze waarschijnlijk zullen denken: waarom zou ik op die 'enge' hand gaan zitten, als ik het zo ook krijg?  :P
Dat kun je later wel doen, als ze tam zijn, maar nu zou ik het eventjes alleen met de hand aanbieden.

Succes met tam maken.  ;)

Groetjes, Sonja.

Safrena

Hey Mar

Je moet de trosgierst er nog niet uithalen momenteel.
Je parkietjes zijn nog jong en moeten ook nog het trosgierts ontdekken

Als je parkietjes weten wat trosgierst is en het heel lekker vinden kan je dit gebruiken om te helpen tam maken van je parkietjes.

Dan kun je het nog een klein stukje in de kooi hangen of je houd het in je hand en probeert ze daarmee op je hand te lokken

vele groetjes

mar

bedankt voor het antwoord ik heb ze sinds gisteren ze hebben wel van het voer gegeten maar nog niet van het trosgierst jullie hebben gelijk ze moeten het eerst leren eten of ontdekken ik heb nog een vraag

ze zitten allebij op me kamer en hebben eigenlijk de eerste dag al in me kamer gevlogen ze zaten allebij op me vinger buiten de kooi en wou daar een foto van maken toen vlogen ze weg nu laat ik ze in de kooi en begin weer opnieuw eerst maar laten wennen tot dat ze goed eten en drinken of kan ik toch af en toen proberen om ze in de kooi op me vinger te laten zitten ?


groetjes mar

Safrena

Hey Mar

Je mag  al rustig af en toe  proberen met je hand in de kooi om het vertrouwen te winnen van je parkietjes ;)

vele groetjes