Vraag het toch maar: Man of pop?

Gestart door lidy64, februari 19, 2007, 13:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lidy64

Ik kom er zelf (nog) niet uit. Ze zijn nu ongeveer 14 weken oud. Wie durft te zeggen of het popjes en/of mannetjes zijn?

Groetjes,
Lidy

[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Ik gok erop dat beiden mooie kereltjes zijn  :D.

Sanne

Hoi Lidy,

Ik denk ook dat 't mannetjes zijn :)

Groetjes Sanne

Sonja

Hoi Lidy,

Ik sluit me bij de anderen aan, ook mijn eerste ingeving is 2 mooie mannekes. :-*

Groetjes, Sonja.

Sara

Volgens mij ook; 2 knappe kereltjes! :-*
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

lidy64

Joh, wat een snelle reacties zeg!! :D

Ik denk zelf ook aan 2 mannetjes, maar af en toe lijken de neusdoppen weer wat rozer en dan twijfel ik weer.
Ik moet zeggen dat Caro echt vrouwengedrag vertoont, hi,hi,hi. Hij/zij speelt veel meer de baas, duwt Skipper gewoon weg als hij/zij daar wilt zitten enz. Ik vind het een gehaaide tante, vandaar dat ik denk dat het een vrouwtje is  ;) Maar uiterlijk....neusdopje heeft blauwe gloed, maar toch. Moeilijk is dat zeg!

Sam


karin v h

Ja, het lijken mij twee echte kereltjes.... :-* Schatjes.

lidy64

Nou, dank jullie wel voor de complimentjes. Het zijn ook schatjes en ik vind ze zelf ook heel mooi natuurlijk.

Ik ga er dan maar vanuit dat het 2 ventjes zijn. Dan klopt de naam Caro dus niet, maar aangezien meneer zich als een gehaaide tante gedraagt........blijft het gewoon Caro :D

Mocht het later anders blijken te zijn, laat ik het weten natuurlijk.

Scotty - Keecko

#9
2 mannetjes :P

maar dan ook 2 prachtige :) :-*
en over de naam... mijn parkietje Scotty blijkt nu daadwerkelijk een popje te zijn (had nog wat twijfels erover). Scotty vind ik zelf een mannetjesnaam, misschien verander ik het nog als ik een andere leuke naam vind.

Caro vind ik ook heel goed bij een mannetje passen hoor! Ik vind het een hele mooie naam :)

Groetjes, Ilse

lidy64

Dank je Ilse,

Caro is volgens mij Italiaans voor : schatje (mannelijk) , voor een vrouw is het cara. Dus inderdaad, zo gek is het nog niet, Caro voor een mannetje. :D

Scotty vind ik ook een leuke naam, maar ach, wat maakt het uit als het een popje blijkt te zijn. Je bent nu zo gewend aan die naam, dat veranderen me nog lastig lijkt. Of je maakt er Scitty of Scatty van.

Groetjes,
Lidy

ibi

heey

eigenlijk vind ik dit geen mannetje alleen de linker de ander lijkt mij een popje.

maar weet het niet zeker

Parkieten-Freak



Scotty - Keecko

Hoi ibi,

De doppen hebben dezelfde kleur vind ik...
Ze hebben een donkerpaarse gloed, dus ik ben er voor 99% van overtuigd dat het mannetjes zijn :)
Maar ik wil niet zeggen dat ik gelijk heb hoor ;)
Misschien zit er net zo'n toverbal bij, als die ik hier heb :P

Groetjes, Ilse

Off-topic: Lidy, Skitty is inderdaad ook wel een grappige naam :) (zat ik zelf ook aan te denken :P) Maar ik vind het meer voor een kat, haha, weet niet hoe ik erbij kom. Skitty & Keecko... nee, ben nu al veel te veel gehecht aan Scotty & Keecko, dus ik denk dat ik het maar zo laat :-X. Wel leuk bedacht trouwens :)

Trippy

Ik denk dat jij 2 hele mooie ventjes hebt  :-*
Veel plezier ermee,
Groetjes,Ursula