Verliefd

Gestart door Rakkertje, juli 07, 2005, 23:55:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rakkertje

hay ik had onlangs een berichie getypt over dat mij parkiet heel raar doet als ik hem wil aaien en dat ie iets met mij vingers heeft nu weet ik wat het is alleen niet precies helemaal ik weet dat ie verliefd is op mijn ring die glinsterd als ik men ring af doe en bij hem zet en ik hou het gewoon vast noemt is zijn naam gaat ie fluiten en rare geluidjes maken gaan zen veren omhoog en nou gisteren heb ik ook weer wat raars meegemaakt ik dacht ik doe het weer wan thet ziet er best geinig uit nu ging ie zeg maar zen eten omhoog halen en die zaadjes aan me ring geven en als ik me ring weer omdoe gaat ie bijten in me vinger dan doet ie gewoon hetzelfde maar dan bijt ie ook wat is dit hij doet dit ook tegen me nagels alleen als ik nagellak op heb anders niet en tegen me ketting alleen gisteren bij ring deed ie voor het eerst dat ie voer aan me ring gaf wat is dit ? :blink:
groetjes conchita

Safrena

#1
Hey Rakketje

het voeren van je vinger en ring doet je parkietje omdat hij je graag heeft en verliefd op jou en je ring is ;)

dit hoort bij het baltse gedrag ;)


vele groetjes

Rakkertje

wel raar maar ook wel weer geinig is daar een verklaring voor ofzo voelt ie zich eenzaam ofzo want ik heb al een paar keer een parkiet gehad maar heb dit nog nooit meegemaakt het lijkt wel alsof ie het alleen bij glinster dingen doet hij doet het ook soms gewoon naar mij toe naar me lippen enzo  :lol:

groetjes conchita

Safrena

Hey Rakkertje

Neen hoor dat is niet raar ;)

Het is normaal gedrag van je parkietje. Hij ziet jou als zijn soortgenootje, zijn gezelschap waar hij verliefd op is en doet dit daarom bij jou.

Er zijn nog parkiejtes die het eten opvoeren aan hun verzorger of die hun  spiegeltje of ander speelgoedjes voeren.  ;)


vele groetjes

Rakkertje

hay safrena

harstikke bedankt voor je reactie  ;)

groetjes conchita