yeah een tweede parkietje!

Gestart door Jetske, februari 08, 2007, 21:20:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

CosmoGizmo(L)

 :-X   Hèehjj

ik nam dus ook een 2e parkiet erbij..{Gizmo}
die was jammer genoeg al een half jaartje oud.
Cosmo werd dus al wilder..
maar nu gaat het weer een beetje goed hoor. ;)
nou doegg 8)

Idske

Wat is apollo een mooi parkietje! :-*

Heel veel plezier ermee!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Meltjuh

Veel plezier met je nieuwe parkietje!

Jetske

Hier een laatste foto van apollo. mijn vraag is of jullie hieraan al een beetje kunnen zien wat het geslacht is. Ik zit zelf erg te twijfelen. Ik heb vergeleken met het topic wat hierover gaat maar ben er niet helemaal uit. Alvast bedankt!

[verwijderd door de beheerder]

Trippy

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig over.
Het is precies de neusdop van Trippy  ::)
Ik dacht eerst een popje maar toen weer een mannetje omdat de neusdop er nu hetzelfde uitziet als hier wacht ik het wel even af  ;)

Caradow


Mars

Mooi mannetje, daar ga ik ook voor. Gewoon volhouden met tam maken, dan wordt je oudere parkietje ook wle weer tam, hij heeft nu even aandacht voor je nieuwe parkietje!

Groetjes
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ibi

heey

mijn eerste ingeving was ok een mannetje.   ;)

Jetske

het tam maken gaat denk ik wel lukken. Als ik met mijn hand in de kooi ben lijkt hij niet heel bang, maar toch probeert hij mijn hand te ontwijken, zelfs als ik hem stil houdt. Het grappige daarbij is dat hij bij zijn ontwijkpogingen wel op onze vingers komt zitten of er zo tegen aan komt dat we kunnen aaien, alles per ongeluk. Maar uit zichzelf komt hij nog niet.

Het is een raar beestje.. heel lenig.. nog erger dan cicero. Hij maakt van die rare koprollen en bewegingen dat je denkt: daar komt hij nooit meer goed uit, lijkt net een knoop. Maar het gaat altijd goed.

Cicero heeft inderdaad wat minder aandacht voor ons, maar dat wil niet zeggen dat hij minder tam is. lekker kroelen vind ie nog wel lekker, alleen wat minder vaak. Ben al lang blij dat hij apollo lief vindt.  :-*

Trippy

Gelukkig lukt het tam maken  :D

Veel plezier met je mooie ventje  ;D

Groetjes,Ursula

Scotty - Keecko

Prachtig kereltje :-*

Gelukkig lukt het met het tam maken :)
Veel plezier met de jongens!

Groetjes, Ilse