Parkietenvriendje voor Belle

Gestart door Safrena, februari 09, 2007, 17:02:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

smartie

Wat geweldig dat je er een parkietenvriendje voor Belle hebt bijgehaald!

Ik wens je dan ook veel plezier van deze 2 deugnieten! En een mannetje met lichte neusdop KAN wel. Lucky van mij heeft ook een roze dop met in het midden een stukje donkerblauw. En hij zou toch echt oud genoeg moeten zijn voor een compleet donkerblauwe dop. Maar kennelijk gebeurd dit niet altijd. Eerst dacht ik ook stiekem dat Belle een meid was maar inmiddels... de dop is nog niet bruin geworden, dus toch een man?!

Waar heb je Birdie vandaan? Omdat je zei dat ie al 6,5 maand was en nu al tam is?! Is ie van die vriendin of heb je een kweker/winkel gevonden met een al wat 'ouder' exemplaar en heb je er al je aandacht aan gegeven om hem nu al tam te hebben? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor  ;)

HEEL VEEL PLEZIER EN GEZONDHEID GEWENST!

judithdejong

Hey,

Wat een mooi vogeltje is dat zeg!! Belle natuurlijk ook, maar die had ik al gezien.
Ik wens je heel veel plezier en veel lol met deze twee mannen. Maar dat gaat vast lukken als je naar het gezicht kijkt van Birdy zegt mij iets dat ie heel ondeugend is, haha.

Groetjes,
Judith

Safrena

Hey Smartie

Er waren bij de hobby kwekers nergens jonge ( 6 tot 8 weken) te vinden.
Wat eigenlijk ook normaal is, het is nog geen broedperoide

Daarom het ik van bij een hobby kweker (niet van mijn meisjes) Birdy meegenomen.
Hij is geboren eind juli begin augustus (wist het niet meer helemaal zeker hihi). En de jongste die ik kon vinden  ;)
Birdy is geen bang vogeltje, en kwam van de tweede dag al op mijn vinger zitten ;)


Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes
En of het nu mannetjes zijn of niet, ze zijn super lief en gelukkig en dat is voor mij het belangrijkste

Vele groetjes

Annika

Citaat van: Safrena op februari 10, 2007, 13:47:35
En of het nu mannetjes zijn of niet, ze zijn super lief en gelukkig en dat is voor mij het belangrijkste

dat is absoluut waar ! Ik vind het echt een mooi stel samen en wat super dat Birdy al zo snel op je vinger kwam zitten  ;D 

Danielle

Wat grappig, Birdy lijkt echt heel veel op mijn vogeltje Gijsje. Alleen is zij dan een meisje.
Maar ik ben het er dus helemaal mee eens dat het een prachtig vogeltje is  :-*.
Heel veel plezier met Birdy en Belle.

Groetjes Danielle

Josephine

offtopic: Safrena, ik hoor(lees: zie) nu pas dat Poeken overleden is! Wat erg alsnog gecondoleert.

ontopic: Fijn dat je een vriende voor belle erbij hebt gehaalt zeg! Veel plezier!

Groetjes Josephine

vlekje

Hey Safrena,

Hoop dat je heel lang van beide heren mag genieten!

Groetjes Nicole

Elfje

Safrena en Belle,

Heel veel geluk en plezier met jullie nieuwe parkietenvriendje Birdy!

Liefs Elfje

Jippie

Hoi Safrena!

Superveel geluk, gezondheid en plezier toegewenst met je twee parkietjes!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Jetske

Wat zien ze er leuk en gelukkig uit samen.

Heel veel plezier met deze prachtige ventjes!

Groetjes jetske, ciero en apollo.

roha

Hoi Nancy,

Zo te zien op de foto is Belle erg blij met zijn nieuwe vriend!!  :-*

Helemaal geweldig  ;D

Veel plezier met z'n allen!!

Groetjes Hanneke

Safrena

Hey Mensen

Er waren een aantal mensen het er niet mee eens dat Belle een ventje zou zijn hihi
Wel ik moet zeggen dat die mensen dus best wel gelijk hebben  ;D
Zal ook mijn vogelarts moeten aanspreken hihi, die dacht immers ook dat Belle een mannetje was  ;D

Hihi Belle is dus toch een popje (sinds vandaag zag ik een heel klein beetje bruin in de neusdop) dit na 10 maand hihi
Kijk maar in het midden van Belle haar neusdop daar zie je dus de licht bruine kleur verschijnen hihi

Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Caradow

ik denk niet dat dit al alles zeggend  is, maarree...

Echte zekerheid heb je pas wanneer de dop echt helemaal bruin word of nog beter, een ei ;)

Mars

tja, je weet het maar nooit, he? Dat zie je nu maar weer. Ach.. als ze maar gelukkig zijn. En gelukkig is dat zo!
Gefeliciteerd met dit stel, ik zie het nu pas dat Belle een vriendje heeft (soms zijn het zoveel berichten...). Leuk  :D

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

#34
Ja, leuk..... vergissen is menselijk ;)
Inderdaad het is wachten op de eitjes, zijn ze nog niet overdreven aan het vrijen? (Al hoewel dat ook niet alles zegt, bij mij vrijen mannetjes met elkaar en de vrouwtjes met elkaar).
Maar wel grappig dat het nu misschien niet klopt.
Groetjes karin

Eitjes zullen er niet komen
Althans als het aan mij ligt niet :P
Knuffelen en kroelen doen ze ook lekker samen
maar dat is inderdaad geen bewijs wat betreft het geslacht.

Maar goed, ik wilde jullie gewoon even laten weten dat Belle
dan toch hoogstwaarschijnlijk een popje is ;D
Gr safrena

Annika

haha ik dacht het wel  ;) en denk het dus nog steeds, ook al is het maar een heel ieniemienie klein beetje bruin.
Bij sommige popjes duurt het kleuren wat langer en aangezien ik hier natuurlijk meerdere nestjes heb gehad met vooral veel popjes heb ik dat een beetje leren inschatten.
Hoe dan ook, het belangrijkste is dat je veel plezier beleefd aan je twee vriendjes(vriendinnetjes), maar daar twijfel ik niet aan!

Groetjes Annika

Chicowen

Hahaha, Belle houd ons wel voor de gek he!! Eerst dachten we popje, daarna toch man, toen twijfel en nu toch een popje!! hihi.
Ik raak in de war hoor. Ik ga nog even niet besluiten wat ik vind, hihi. Ik wacht wel op de hele bruine neusdop of het ei ;) :P
Maak ik weet ook zeker dat je ontzettend veel plezier hebt van je dame en heer of toch van je ventjes...  :-X

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Marieke-Tommy

Hoi,
het zijn echt twee schatjes!!!  :-* Ik ben jaloers dat ze allebei al zo tam zijn. ;) Mijn  parkietjes zij nog lang niet tam. de eerste heb ik al ruim vier weken. Ik heb heeeeeeel weinig geduld waardoor ik dat tam maken best moeilijk vind. :( :)

Heel veel plezier met beide parkietjes!!! ;D

Ik ben blij dat het nu weer helemaal goed gaat met Belle. ;D

Heel veel liefs Marieke, Tommy en Bassie :-*

Meltjuh

Hihihi Nancy ik zei het toch!!
Die Belle... Was ik net gewend dat het een "hij" was is het dus toch een "zij".
Bij Tika duurde het ook aardig lang voordat de neudop echt helemaal bruin was.

Nou Nancy dan heb je nu toch een mooi ventje en popje!