Luna heeft als tekenmodel gefungeerd

Gestart door Ingrid, december 03, 2006, 00:30:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wend.y

Hallo Ingrid

Wat een mooi kunstwerk heel knap gemaakt!
ik wou dat ik mijn eigen parkietje (heet ook luna) ook zo mooi kon tekenen
Maar dat zit er helaas niet in :P

Groetjes Wendy en Luna

Joske


Jippie

Jeetje, wat mooi! En zoals velen hier zeggen: ik wou dat ik dat ook kon! Ik heb ooit tekenen gehad op school, maar ik was zo dramatisch slecht dat mensen vroegen waarom ik een fruitschaal had getekend, terwijl het een leeuw voor moest stellen... Dat wil ik Toeter en Dafne niet aandoen! Maar goed, ieder zijn kwaliteiten, zullen we maar zeggen! Die van jou als kunstenaar zijn in ieder geval érg goed, Ingrid!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

emceeelwee

Heej Ingrid

En, hoe lang is de wachtlijst al? Haha. Echt mooi getekend hoor!  :-*
Super  ;D


Ingrid

Citaat van: emceeelwee op december 06, 2006, 18:06:40
Heej Ingrid

En, hoe lang is de wachtlijst al? Haha. Echt mooi getekend hoor!  :-*
Super  ;D

Geen idee hoe lang de wachtlijst is, die hou ik ook niet bij  :P.
Wie weet zal ik ooit in opdracht gaan werken maar zo ver is het nog lang niet ;).

In ieder geval wil ik jullie allemaal bedanken voor de complimenten :).

Kleintjes

Waanzinnig mooie tekening (zag net pas dat er n topic over was hihi).

Ik heb me ooit eens gewaagd aan 'n pen-tekening van Pino (toen hij nog leefde) en Kyra, voordat ze de wijde wereld in trok zonder ons. Ws niet echt 'n groot succes te noemen, maar voor iemand die normaal alleen wilde dieren zoals leeuwen, wolven e.a dieren tekent zoals ook paarden en Koi karpers (ja, rare combinatie ik weet hahaha) was 't resultaat toch redelijk te noemen.

Ik zou willen dat ik als jou kon tekeken (vogels dan, die kan ik niet zo goed) maar wie weet lukt me dat ooit nog  :D

Ik zal eens kijken of m'n vader de tekeningen van mij kan scannen, dan stuur ik ze via de e-mail zodat ze ook in de art-gallery kunnen hihihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ibi

WOUW lijkt echt sprekend.
ik kan wel een beetje tekenen maar DIT.............................
echt moeilijk maar echt super prachtig wou ik zeggen ga zo door   ;)


groetjes

Josephine

hoihoi, ik heb na een lange tijd geen internet weer internet, in die tijd ben ik begonnen om rakker te schilderen, bijna af!!!! Als hij klaar is zal ik een foto maken.

Groetjes Josephine

judithdejong

Erg mooi hoor!!!
Ik heb Baco vorig jaar laten schilderen door een collega van mij. Is wel leuk geworden, maar toch niet zo realistisch als deze Luna.
Ik heb erg een foto van maar wellicht in de toekomst als het fotoalbum het weer doet kan ik er een foto op laten zetten.
Maar mijn complimenten hoor, erg knap!!

Groetjes,
Judith

Parkieten-Freak

Citaat van: Josephine op februari 10, 2007, 13:39:11
hoihoi, ik heb na een lange tijd geen internet weer internet, in die tijd ben ik begonnen om rakker te schilderen, bijna af!!!! Als hij klaar is zal ik een foto maken.

Groetjes Josephine

Welkom terug Josephine.  ;)