beetje ziek

Gestart door johan, februari 08, 2007, 14:36:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

johan

hallo,

oscar zit buiten in de volière. Maar sinds vandaag zit hij bol en hij tiert niet meer zo :'(. zou dat misschien komen door de sneeuw, dus dat hij nat is? hij eet nog wel een beetje maar verder zit hij maar lusteloos op z'n stokje. soms zit hij bol dan weer niet. maar ik kan hem denk ik niet naar binnen halen en onder de lamp zetten vanwege de grootte temperatuur verschil. misschien is het een optie om hem in het nachthok te zetten maar dan kunnen de anderen weer niet naar binnen.
hebben jullie misschien een idee??

ik hoor het graag.

groetjes, johan   

Mars

Hallo Johan,

Je parkietje kan het beste naar de dierenarts. Dat bol zitten is geen goed teken en met deze kou ben ik bang dat hij het niet gaat halen. Probeer hem wel naar binnen te halen als dat kan. Nadeel is dat hij dan pas in de lente weer naar buiten mag. Van buiten naar binnen mag wel, van binnen naar buiten niet.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

johan

hoi

hij is nu weer wat levendiger. hij zit niet meer bol en hij poept weer gewoon.
ik heb hem vanmiddag even in het nachthok gezet en een warmte lamp erbij. nu fluit hij weer en ik heb de lamp weggehaald. nu is hij ook weer vanzelf uit het nachthok gegaan. ik hou hem de komende dagen in ieder geval goed in de gaten.   als hij morgen ochtend weer bol zit ga ik met hem naar de dierenarts.

groetjes, johan