In memoriam Ivory

Gestart door Maur@, februari 06, 2007, 18:49:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

In memoriam



Vanavond om tien voor half zeven hebben we je in moeten laten slapen.
Rust zacht allerliefste Ivory.

Trippy

Wat vervelend  :'(
Heel veel sterkte met het verlies van Ivory!

Chicowen

Hej Maur@!

Heel veel sterkte, ze heeft er echt voor gevochten.

Veel liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sara

Dan toch..
Wat spijtig Maur@ :(
Heel veel sterkte met het verlies.

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

ibi


Sonja

Hoi Maur@,

Wat verschrikkelijk dat je Ivory moet missen... :(
Het was een ontzettend dapper parkietje, ze heeft het lang volgehouden...

Heel erg veel sterkte met het verlies van je kleine lieverd.

Groetjes, Sonja.

P.S. Voor deze keer kun je de foto van Ivory wel hier plaatsen. ;)

Idske

Hey Maur@!

Wat ontzettend verdrietig! :'(

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Ivory!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Wat verschrikkelijk verdrietig Maur@, zeker nu ik weet hoeveel Ivory voor jullie betekende....... :(
Ik wens jullie allen heel veel sterkte met dit verlies en zoals Sonja al aangaf, plaats gerust een foto in dit topic ter nagedachtenis aan jullie lieve Ivory.


Caradow

Heel veel sterkte Maura en familie...

Jullie hebben met zijn allen tot het uiterste gevochten en de strijd helaas verloren.
Heel veel sterkte!

Annika

wat een verdrietig bericht  :( heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.

Groetjes Annika

Ingrid

Wat verdrietig om te horen dat het afscheid zo snel heeft moeten komen :(. De lieve Icequeen (refererend aan Hall of Fame Christmas Edition) Ivory heeft het aardse verruild voor een plaatsje achter de Regenboogbrug.....

Heel veel sterkte met het verlies van jullie dappere gevleugelde vriendinnetje. Enne, ik sluit mij aan bij PF en Sonja: plaats gerust een foto als eerbetoon aan Ivory!!

karin v h

Hallo Maura,
Wat triest dat je al zo snel afscheid hebt moeten nemen van Ivory, dit zal een hele klap voor je zijn.
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Groetjes karin

Safrena

Hey Maur@

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van Ivory

Vele groetjes

Mars

Ow wat vreselijk,
Ze heeft echt gevochten, maar niet mogen winnen.

heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet...

Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

kekavo

Jee, Maur@
Wat naar!
Veel sterkte met het verlies van je lieve Ivory

esther

Maur@ heel veel sterkte met het verlies van je lieve parkietje Ivory

Groetjes Esther

marretje

Ook van ons heel veel sterkte toegewenst met het verlies van Ivory.

Fenixjuh

hoi,
heel veel sterkte met het verlies van je vogeltje :(

Maur@

voor alle lieve woorden en steun die jullie ons vanavond hebben gegeven. Met elk bericht wat wij lazen stroomden de tranen over onze wangen. Van verdriet maar vooral van liefde voor al jullie steunbetuigingen. Ivory zal morgen gecremeerd worden en zij zal in een urn met een kaarsje in het midden, waarschijnlijk vrijdag bij ons terug komen. Ik wil hierbij nogmaals Anneke heel, heel veel dank geven voor het ontzettende mooie gedicht wat zij mij stuurde. Dat was een bericht wat ons zoveel kracht gaf om definitief te weten dat het goed was en dat we niet moeten treuren. Ivory is een ster, een ster in de hemel en altijd als wij verdrietig zijn moeten we alleen maar omhoog kijken en weten dat ze over ons waakt.

Dank jullie wel allemaal.

Chantalleke

Toch die o zo oneerlijke strijd verloren...  :(

Heel veel sterkte ook van ons!

Chantal

Sam


roha

Beste Maur@ en familie,

Allereerst wil ik ook mijn steun betuigen om het verlies van mooie en lieve Ivory.
Ivory maar ook jullie hebben knetterhard gevochten tegen dit leed. Jullie hebben er alles aan gedaan wat jullie konden.
De gedachte dat Ivory nu een ster is en over jullie waakt vind ik en hele mooie fijne gedachte.

Sterkte, Hanneke

Elfje

Maur@,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je lieve parkietje Ivory!

Liefs Elfje

keobnepo

Heel erg naar dat jullie prachtige Ivory het niet heeft gered.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.

Jetske

Cicero en ik willen je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van dit prachtige vogeltje. Zoals ik heb gelezen was het een dapper parkietje die heel graag wilde blijven leven. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. heel veel sterkte!

Scotty - Keecko

Ook heel veel sterkte namens ons :(
Ivory was een prachtig en dapper vogeltje...

Sterkte!

Ilse

tup en joep

ook ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies

Kleintjes

Maur@,

ik wens je veel sterkte met 't verlies van je mooie meis. Spijtig dat ze de strijd heeft verloren, maar ze heeft nu haar verdiende rust.

Keep the memory's of those you loved close and you will never be alone.
They will always watch over you and stand besides you.
Our beloved friends never leave us alone, they go where we go so that all bonds will remain.
They may not be here at the present, but they will for you in the future and keep an eye open for you. Never forget them and they will never forget you.

Ik heb dit uit eigen ervaring zo neergezet zoals 't hier staat. Ook ik heb hier baat bij, vreemd genoeg. Ik kan mijn schatjes ook niet vergeten. Ik hoop dat jullie dit net zo mooi vinden als ikzelf.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

parkietenfan

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van Ivory. Het was inderdaad een prachtig en dapper vogeltje!
Helaas duren sommige leventjes veel te kort.

Sterkte
Nathlalie





smartie

Wat een naar bericht dat Ivory het gevecht dan toch verloren heeft. Ik wil jullie veel sterkte wensen met het verlies van jullie dappere meisje.

For the world Ivory was just a budgie
But for you this budgie was the world!

Sterkte!!!


Cheryl87

Hey Maur@

Ook namens mij heel veel sterkte gewenst!

Sterkte,

Cheryl

Brenda

Heel veel sterkte met dit verlies

When you're down and troubled
And you need some love and care
And nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
To brighten up even your darkest nights

Ik denk dat ik namens het hele forum spreek als ik zeg dat we er allemaal voor je zullen zijn in deze moeilijke tijd!

Brenda

Joske

Ook heel veel sterkte van ons :(

Groetjes,
Joske

Danielle

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van 'ice-queen' Ivory!

Groetjes van Danielle

maartje

jemig maura,
vind het heel erg en hoop dat jullie rust kunnen vinden in je keuze. Ondanks al het leed zal ivory jullie zeker dankbaar zijn voor alle fijne herinneringen. Ik hoop dat ze naast hompeltje zal stralen aan de hemel.
maartje

Hetty

Heel veel sterkte met dit grote verlies!!

Maur@

CiteerWhen you're down and troubled
And you need some love and care
And nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
To brighten up even your darkest nights

Slik, snik. Erg Mooi

*Z*

Ook namens mij heel veel sterkte :'( :(

ibi

ach wat jammer mooi parkietje was het.

veel sterktr     :(



judithdejong

Ook van ons heel veel sterkte toegewenst de komende periode!!

Judith en Baco

Maur@

Wij kregen vandaag bericht van het crematorium dat Ivory morgen, vrijdag dus pas bij de dierenkliniek opgehaald kan worden. :( Al die tijd, vanaf dinsdag ligt ze dus al een halve kilometer verderop. Ons werd eerst verteld dat ze woensdag meteen opgehaald zou worden en dat ze morgen bij ons terug komt. Ben ervan overtuigd dat ze heel netjes bij de dierenarts ligt. Maar wij vinden het wel heel spijtig en droevig.

Brenda

Inderdaad een minder leuk bericht.
Maar ik denk altijd maar zo...
Het is alleen haar lichaampje nog dat daar ligt...
Haar geest is toch bij jullie!

Ingrid

Hoi Maur@,

Op zo'n bericht zit je niet echt te wachten  :(. Ook al is het "alleen haar lichaampje", je wilt haar toch graag thuis hebben. De keuze om haar in een urntje een bijzonder plaatsje te geven in huis, heb je tenslotte niet zomaar genomen.....
Hopelijk houden ze woord en zal Ivory morgen daadwerkelijk opgehaald worden, zodat ze zo spoedig mogelijk thuis is!

Groetjes, Ingrid

Maur@

Vandaag kreeg ik met de post twee kaartjes. Eén van de medewerkers van de dierenartsenpraktijk die ons nog veel sterkte wensten één van Majesta, het crematorium, dat Ivory 12 februari was gecremeerd. Vanmiddag heb ik haar opgehaald in een mooie urn. Ze is weer thuis. Wel een beetje grote urn voor zo een klein vogeltje, maar ja Ivory wilde altijd al ruimte hebben  :P.

Caradow

Citaat van: Maur@ op februari 14, 2007, 17:03:55
Wel een beetje grote urn voor zo een klein vogeltje, maar ja Ivory wilde altijd al ruimte hebben  :P.

We zeggen altijd dat het verblijf nooit groot genoeg kan zijn toch? Dus of dat nu een kooi of een urn is :)

Fijn dat Ivory weer bij jullie is.
Dikke knuffel, Renate

Sam

Fijn dat Ivory weer bij jullie is... sterkte hoor.

Sonja

Hoi Maur@,

Wat fijn dat jullie Ivory nu weer thuis hebben.
Maar ze zal hoe dan ook altijd bij je zijn, in je hart...

Sterkte.

Groetjes, Sonja.